Skip to main content
Vraag

KPN overschrijft mijn beveiligingsinstelling

• February 7, 2025
  • 4 reacties
  • 67 keer bekeken

Met regelmaat nemen mijn beveiligingscamera's niet meer op. Inmiddels ontdekte ik dat mijn v10 modem dan op middel beveiliging staat. Bij standaard werkt het wel. Kpn overschrijft dit!. Ik heb wat netwerkjes in mijn thuisnetwerk hangen zoals homematic ip een zonnepanelen envoy en p1 energie meter, daar geen problemen. Voor aangepaste instellingen ben ik niet genoeg thuis daarin. Weet iemand een simpele oplossing? De firmware versie is v10.c.24.12.15 vr gr Bert.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• February 7, 2025

Nemen jouw camera's op in de cloud?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 10, 2025

Goedemiddag ​@Birdyboy, welkom hier op onze Community en bedankt voor jouw bericht :)

Heb je toevallig een moment ontdekt waarop deze wijziging plaatsvindt? Bijvoorbeeld na een herstart of na een bepaalde tijd? Dat kan eventueel helpen om de oorzaak te achterhalen. Zou je de Experia Box ook eens willen herstarten en dit (firewall instelling)  daarna nog eens opnieuw in willen stellen?

Sowieso kan ik je ook alvast aanraden om dit artikel onze Kennisbank over firewallinstellingen eens door te nemen, wellicht vind je daar nog een oplossing!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 10, 2025

Niets nieuws, alles al gedaan.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 18, 2025

Hebben andere apparaten in je netwerk ook last van de wijziging, of zijn het echt alleen de camera's ​@Birdyboy?