Skip to main content
Vraag

Krijg een melding voor het uitschakelen van de Wifi

  • 3 September 2024
  • 4 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik kreeg op mijn tv de meldingen dat ik op mijn experiabox de wifi moest uitzetten zodat de superwifi punten het dan overnemen. Als ik de wifi dan uitzet, dan hebben we helemaal geen bereik meer. De superwifi punten zijn verbonden met powerline adapters

Heeft u een Experiabox V10? 

KPN heeft weer een hoop gezeik verzonnen. In plaats van dit kunnen ze beter een beetje doorwerken met het uitrollen van de nieuwe firmware voor de v10.


Ja een v10 inderdaad. Ik heb al heel lang problemen met hele trage en dan weer normale wifi snelheden. Ik kom er met de klantenservice niet uit. Al een nieuwe experiabox gekregen, snelheid is opgehoogd. Maar het helpt allemaal niets. Ik dacht wellicht is dit een oplossing.


Het WiFi van de Experiabox v10 hoort wel uit als u SuperWiFi's gebruikt. Het WiFi van de SuperWiFi's blijft dan aan.

Als u klachten heeft over traag WiFi, gooi dan die powerline's er eens uit en leg gewoon een kabel.


Die (onterechte) melding kreeg ik ook op tv vandaag, terwijl ik een TPL als AP aangesloten heb i.p.v. de SW2, die ik bewust nog niet aansluit om de update van de V10 niet te vertragen @Jeroenhul  en @Nick83 

Zie ook mijn reactie eerder vandaag in het topic product updates SW2

Dus hoe KPN er bij komt dat ik een SW2 aangesloten heb???


Reageer