Skip to main content
Antwoord

Lampje rood op modem en blijft rood, geen internet

• April 23, 2025
  • 1 reactie
  • 57 keer bekeken

Wederom geen internet (dit gebeurt regelmatig maar is vaak snel opgelost door alles te resetten, vervelend maar ja). Nu ook weer alles een reset gegeven maar nu blijft op het modem het lampje power rood branden en is er dus geen internet. Wie weet de oplossing? Alvast dank!

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Nicole_Rowaan, welkom bij onze community. 

Ik heb sterk het vermoeden dat je modem defect is geraakt, een rood powerlampje geeft aan dat de modem niet meer aan gaat. Ik adviseer je om even contact met ons op te nemen om dit om te ruilen. 

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 28, 2025

Hi ​@Nicole_Rowaan, welkom bij onze community. 

Ik heb sterk het vermoeden dat je modem defect is geraakt, een rood powerlampje geeft aan dat de modem niet meer aan gaat. Ik adviseer je om even contact met ons op te nemen om dit om te ruilen. 

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.Â