Skip to main content

Gisteren heb ik een aantal keer de groep van de experia box moeten uitzetten. Sindsdien is het lampke van de Servces rood. Ik heb een restart en een reset gedaan. Nog steeds blijft het lampje rood. Het lampje voor Wireless is groen, maar het internet werkt niet.

Dan is er iets goed mis. Als resetten niet helpt is het verstandig om de klantenservice 0800-0402 te bellen. Heb je de kabel gecontroleerd?


Hoi @Geel99, welkom bij ons op het forum. Dat klinkt niet goed inderdaad. Heb je het nummer wat Joep noemde al kunnen bellen? Dat is de snelste weg om zoiets te bekijken.

Mocht dat nog niet gelukt zijn, heb je glasvezel? Als dat zo is heb je ook een apart glasvezelkastje. Het kan zijn dat die op dezelfde stroomgroep zit en dat die ook opnieuw opgestart moet worden, of even 2-5 minuten uit moet staan. Dat zou ook kunnen helpen.


Ik heb gebeld en er is een monteur langsgekomen. Die heeft de glasvezelbox vervangen. Ik had een ouder type daarbij is het eerder gebeurd dat het uitschakelen van de stoppengroep tot problemen leidde.


Dat is goed om te lezen, dat verklaart veel inderdaad. Zo kan je er weer tegenaan dus @Geel99 🙂

Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.