Skip to main content

Zelfde probleem hier sinds laatste update. Geen oplossing nog.

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.  
 

Is het ook niet. Heb meerdere KPN monteurs over de vloer gehad en de laatste heeft zelfs de kabel doorgemeten met prima resultaat. Werkt prima op een switch of de Experia Box (v10) maar niet op de Box (v12).

En het heeft overigens prima gewerkt tot de recente software update.


Hoi @famschopman. Wat vervelend dat het niet lukt om een bekabelde verbinding te maken met jouw KPN Box 12. Zou je hiervoor de stappen willen doorlopen in onze Servicetool, wellicht verhelpt die het probleem al. Als dit niet het geval is wil ik je vragen om jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Dan kan ik dit verder voor je uitzoeken. 


Het is niet zo moeilijk. Zorg er gewoon voor dat die Box 12 software updates krijgt die niet elke keer de situatie verslechteren. Ga een serieus gesprek intern aan over de kwaliteit van de software. Daar verliest KPN het op.

Ik had de hoop al opgegeven en heb sinds enkele dagen een Fritzbox 4060 draaien en sindsdien geen enkel probleem meer. Geen resets, ethernet werkt, tv werkt.

Het ligt écht aan de KPN hardware + software.