Skip to main content

Sinds 2 weken de KPN box 12 in huis. In het begin geen problemen maar ik kan nu niet meer inloggen in MijnModem. Ook niet na een reset van het modem. Overigens doen TV's en Internet incl WiFi het nog steeds dus geen acuut probleem. Maar ik wil nog wat extra's inregelen zoals extra access points maar inloggen is dus niet meer mogelijk. Een paar dagen geleden nog een keer succes maar werd ik verplicht een ander wachtwoord te kiezen. Daarna kwam ik met elk van de twee wachtwoorden er niet meer in. Vele resets later is MijnModem nog steeds niet toegankelijk. Ik zie overigens op enkele fora dat er veel meer gebruikers hiermee worstelen. Onlangs de KPN hulplijn 0800-0402 gebeld maar dat was ook weinig behulpzaam. De dame die ik sprak begreep er weinig van en was niet op de hoogte van dit euvel. Tenslotte kreeg ik het advies er niet meer in te gaan omdat alles toch al werkte. Ik weer uitleggen dat dit toch echt niet de bedoeling was en toen werd de verbinding verbroken!!!!

Hallo @Zorrootje probeer het eens via onderstaande link:

https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/


Bizar, dit werkt! Ik kan via dezelfde link zelfs met mijn nieuwe password erin. Bedankt! Kun je ook aangeven wat die 2.0 in het adres betekent?


Hallo @Zorrootje , geen idee, ik kreeg die link een keer van een moderator omdat ook ik op de standaard wijze niet meer in kon loggen.

 


Waarschijnlijk is dat het KPN sausje wat ze er over gegooit hebben. 1.0 zal bij wijze van spreken wel de originele webinterface zijn van Sagecom zelf.


Sorry, was een stomme vraag want die 2.0 en # zitten ook in het MijnModem-adres. Ik kon overigens het oude niet zo gauw terughalen want hij vulde steeds de nieuwe in. Overigens kwam je oplossing voor mij net te laat want ik had al een omwisselproces bij KPN in gang gezet.

Ik zit nu voor mijn nieuwe modem en wat blijkt: MijnModem als adres werkt nog steeds niet terwijl ik geen enkele stekker behalve de rode erin heb gestopt. En jouw oplossing werkt dus weer wel!

Nu voorzichtig de rest opstarten in de hoop niets omver te schoppen.


Hallo @Zorrootje volgend mij is KPN op de hoogte van het inlog-probleem en wordt er aan een oplossing gewerkt hoop ik.

Kan een KPN-moderator dit bevestigen en misschien weet hij/zij dan ook wanneer er een oplossing in zicht is d.m.v. een firmware-update of anderszins?

Â