Skip to main content
Antwoord

Losse ophangbeugels voor Box 12?

• August 30, 2025
  • 3 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik heb al jaren een router V12 achter mijn tv staat op een bankje. Ik ga nu verhuizen en de router kan in de meterkast geplaatst worden. Zijn er losse ophangbeugels verkrijgbaar?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@BenBos49. Welkom op de community! Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice om te vragen naar een losse ophangbeugel voor de V12? Vergeet ook niet op tijd aan KPN door te geven dat je gaat verhuizen.

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • August 30, 2025

Die ophangbeugel is standaard meegelverd, zit een beetje verstopt in de doos ​@BenBos49 

Als je de router in de meterkast gaat plaatsen, kan dat ten koste gaan van je wifikwaliteit.

Als je op je nieuwe adres ook glasvezel hebt, adviseer ik de router weer in de woonkamer te plaatsen.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • August 30, 2025

En ik adviseer dan het modem juist in de meterkast te plaatsen, vanaf daar kan je vaak kabels trekken naar de woonkamer, slaapkamer en/of zolder zodat je overal een perfecte verbinding hebt.

Verder kan de klantenservice je kosteloos een beugel voor de box12 sturen. En als het goed is kan een forummedewerker dit ook doen. Als laatste hebben monteurs ze op voorraad. Dus mocht de installatie door een monteur worden gedaan kunnen wij 'm voor je ophangen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 2, 2025

Hoi ​@BenBos49. Welkom op de community! Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice om te vragen naar een losse ophangbeugel voor de V12? Vergeet ook niet op tijd aan KPN door te geven dat je gaat verhuizen.

Â