Skip to main content

Goedemiddag allen,

Sinds dat KPN een nieuwe web interface heeft geintroduceert ( lees opgelegd ) kan ik niet meer het MAC adres van een wifi device toevoegen , een zgn ACL lijst. 

Of zit deze ergens verborgen ? Iemand ervaring ? 

Ik heb wel iets gevonden  waarbij je een wifi device kan toevoegen maar dan moet je ook een IP adres uit de pool invullen ( wat ik helemaal niet wil ).

Dus resume  om gebruik te maken van mijn wifi netwerk moet je als device bekend zijn in mijn router en natuurlijk de webkey ingevuld hebben….

Ik hoor graag jullie suggesties , Groet Maarten Dijkstra

 

 

 

 

  

 

Volgens mij heeft de KPN Box dat nu niet meer.


Is opmerking eerder over gemaakt. Wordt in een latere update weer toegevoegd. Op dit moment zit het niet in de nu verspreide V12.C.23.04.32 versie.


Is opmerking eerder over gemaakt. Wordt in een latere update weer toegevoegd. Op dit moment zit het niet in de nu verspreide V12.C.23.04.32 versie.

lees …..33-versie

 


Is opmerking eerder over gemaakt. Wordt in een latere update weer toegevoegd. Op dit moment zit het niet in de nu verspreide V12.C.23.04.32 versie.

lees …..33-versie

Volgens mij wordt versie 32 uitgerold en kan je, als je problemen ervaart, handmatig naar versie 33 upgraden. Versie 33 is, naar mijn weten, gelijk aan versie 32 maar is voor handmatige upgrade klaargezet omdat er abonnees waren waarbij instellingen verloren waren gegaan. Door handmatig de upgrade te doen naar versie 33 werden die dan weer hersteld.


Dank allen voor de terugkoppeling  , dat wordt dus afwachten.

 

Groet