Skip to main content
Beantwoord

Meerdere malen mails ontvangen om modem terug te sturen

• March 11, 2025
  • 4 reacties
  • 58 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb inmiddels meerdere mails mogen ontvangen om mijn modem terug te sturen.

Ik heb in januari al mijn KPN spullen netjes teruggestuurd in de daarvoor bestemde doos (tv ontvangers, afstandsbediening en modem).

Helaas is dat blijkbaar niet goed geregistreerd en krijg ik deze mails.

Kunnen jullie dit aan jullie kant oplossen?

met vriendelijke groeten,

David

Beste antwoord door Maja van KPN

Ah, die is keurig bij ons binnengekomen op 12 januari. Dan mijn excuus voor de onterechte herinneringen, je mag ze volledig negeren ​@DavidBO aangezien er dan vanaf onze kant iets niet goed retour is gemeld!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 13, 2025

Hi ​@DavidBO, wat jammer dat je steeds herinneringen krijgt terwijl je alles al lang terug hebt gestuurd!

Heb je het verzendbewijs wellicht nog? Zo ja, dan kunnen we controleren of het pakketje wel goed bij ons af is geleverd. Als dat het geval is, mag je de herinneringen volledig negeren aangezien het er dan op lijkt dat er vanaf onze kant iets mis loopt in de administratie.
Als het pakketje echter niet goed afgeleverd is, wil ik dat graag even doorgeven aan onze logistieke afdeling. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 13, 2025

Hallo Maja,

Dank je wel voor je antwoord.

Ik heb het verzend bewijs gevonden. Het pakket is op 10 januari j.l verstuurd met barcode 3SPNMK002604290.

Met vriendelijke groet,

David

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 13, 2025

Ah, die is keurig bij ons binnengekomen op 12 januari. Dan mijn excuus voor de onterechte herinneringen, je mag ze volledig negeren ​@DavidBO aangezien er dan vanaf onze kant iets niet goed retour is gemeld!

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 14, 2025

Dank je wel Maja, voor het uitzoeken.

Ik zal de mails negeren.

Met vriendelijke groet,

David