Skip to main content

Hi,

 

Ik heb op 15 April een SMS gekregen dat mijn modem (V12s) een update zou krijgen.

Dit is toen niet gebeurd. Hierna heb ik vanuit het beheerpaneel van het modem geprobeerd deze uit te voeren, aangezien deze aangaf dat er een update beschikbaar was.

Hierna heeft het modem opnieuw opgestart maar niet de update doorgevoerd, en staat deze nog steeds op versie 23.04.39. De knop om te updaten is nu ook weer grijs geworden en er staat ook niet meer bij dat er een update beschikbaar is.

 

Klopt dit? Of heb ik iets verkeerd gedaan?

 

Alvast bedankt!

Welkom op de community @roan.duim, er is inderdaad een nieuwere versie van de software voor de Box 12 beschikbaar. Als de update een keer niet gelukt is is dat geen probleem. Dat zal later opnieuw geprobeerd worden. Je kunt het modem een reset geven zodat het zich opnieuw aanmeldt. Als de update ergens bleef hangen kan dat voor de volgende keer helpen.


Ik heb het probleem gelukkig al op weten te lossen. Ik maakte gebruik van Cloudflare DNS, na het aanzetten van de DNS proxy is deze update succesvol geïnstalleerd.


Dat is goed om te lezen @roan.duim, fijn dat de update daarmee alsnog gelukt is! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.


Reageer