Skip to main content
Vraag

Mijn Experia Box V10 is nog niet geüpdatet

• March 4, 2025
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Mario27
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3

Hallo,

het viel me net op met het inloggen in de experiabox V10, dat mijn modem helemaal niet ge-update is! Wat kan ik eraan doen of kan KPN dit op afstand regelen, dat het uitgelezen wordt? Ik heb nl. nog V1.01.00T04.3Intermediate.

alvast hartelijk dank!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hallo,

het viel me net op met het inloggen in de experiabox V10, dat mijn modem helemaal niet ge-update is! Wat kan ik eraan doen of kan KPN dit op afstand regelen, dat het uitgelezen wordt? Ik heb nl. nog V1.01.00T04.3Intermediate.

alvast hartelijk dank!

Hoi ​@Mario27 . Eigenlijk is het enige wat je kunt doen : Afwachten.   Of ervaar je nu technische issues waardoor KPN hardware niet goed functioneert? 

Mario27
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 6, 2025

Hallo,

alvast hartelijk dank!

Hoi ​@Mario27 . Eigenlijk is het enige wat je kunt doen : Afwachten.   Of ervaar je nu technische issues waardoor KPN hardware niet goed functioneert? 

Nee, eigenlijk ervaar ik niks geks maar ik vroeg het me gewoon af…

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 6, 2025

Mijn V10 is ook nog niet bijgewerkt ​@Mario27 , we moeten gewoon geduld hebben.