Skip to main content

Zoals u ziet aan de titel van dit bericht, haalt mijn internetsnelheid niet het niveau waarvoor ik betaal. Ik heb al meerdere keren geprobeerd de router te resetten, maar tot nu toe zonder succes. Echter, sinds een recente modemupdate die 's nachts plaatsvond, haalt mijn router de gewenste snelheid niet meer.

Wat kan ik nu het beste doen om dit probleem op te lossen?

Heb je gemeten met een bekabelde pc of laptop direct aangesloten op het modem?


Heb je gemeten met een bekabelde pc of laptop direct aangesloten op het modem?

Ja ik gebruik alleen maar bekabeld voor mijn PC


Zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing @FreyaVdn :

 


Hoi @FreyaVdn, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Als ik het goed begrijp, haalde je deze snelheid wel voordat die modem update plaatsvond? Wat voor snelheid meet je nu dan precies? En heb je ook het glasvezelkastje eens gereset door die minimaal 2 minuten lang stroomloos te maken?

 

Zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing @FreyaVdn :

 

Goede tip ook deze van @N.N. , heb je hier nog iets aan gehad?


Hoi @FreyaVdn, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Als ik het goed begrijp, haalde je deze snelheid wel voordat die modem update plaatsvond? Wat voor snelheid meet je nu dan precies? En heb je ook het glasvezelkastje eens gereset door die minimaal 2 minuten lang stroomloos te maken?

 

Zie onderstaande link voor een mogelijke oplossing @FreyaVdn :

 

Goede tip ook deze van @N.N. , heb je hier nog iets aan gehad?

 

Die snelheid haalde ik regelmatig wel, maar soms viel het weg, waardoor ik de modem opnieuw moest opstarten. Daarna werkte het weer prima, maar nu haal ik die snelheid nooit meer. Ik heb het glasvezelkastje ook al eens gereset. Nu haal ik 90 Mbps


Nu haal ik 90 Mbps

Heeft u al een andere kabel geprobeerd? 


Goedemorgen @FreyaVdn!
Heb je ook nog andere apparaten in huis waarmee je de snelheid eens kunt meten? Het liefst natuurlijk een apparaat dat bekabeld is verbonden maar zijdelings ben ik ook wel benieuwd welke snelheid je via de wifi haalt. Stel dat die snelheid hoger ligt dan 90 Mbit/s dan weten we dat het probleem in de hoek van je pc moeten zoeken. 

 

Nu haal ik 90 Mbps

Heeft u al een andere kabel geprobeerd? 

Ook nog een goede tip!


Reageer