Skip to main content
Beantwoord

Mijn modem herstart meerdere keren per dag spontaan

• February 2, 2026
  • 5 reacties
  • 40 keer bekeken

Modem gaat regelmatig 2 of meerdere  opnieuw op starten per dag na de laatste update met gevolg dat alle wifi punten etc aan uit worden gezet heb al met medewerker meer dan uur aan de telefoon gezeten harde reset uitgevoerd maar er veranderd weinig word er moedeloos van

Kan de modem niet stuk zijn 

Zou graag een oplossing willen anders moet ik toch overstappen

Marijke

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hallo ​@Antonmarijke. Het zou niet mogen gebeuren dat het modem een paar keer per dag spontaan opnieuw opstart. Dat is wel vreemd gedrag. Je ziet ook de lampjes uit en weer aan gaan en langzaam opbouwen? Of merk je het aan dat je internet uitvalt? 

In dit geval is denk ik de tip van ​@Flitsend wel de juiste. Heb je alweer contact gehad? Helpdeskmedewerkers kunnen wel zien dat de verbinding meerdere keren per dag wegvalt en kunnen daar een meting op doen. Ook al is je verbinding weer actief, we zouden je daar wel mee verder kunnen helpen. 

Je kunt naast het directe nummer bellen ook een terugbelafspraak inplannen. Dan wordt je direct of op een ander gewenst moment gebeld en heb je gelijk een medewerker aan de lijn. Laat maar weten of je geholpen bent! 

5 reacties

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • February 2, 2026

Goedemorgen ​@Antonmarijke 

Niet geheel onbelangrijk; wat voor modem heb je, hoelang heb je deze al in gebruik? Doen andere apparaten het op dat stopcontact wel? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 2, 2026

Modem is nu bijna 6 jaar oud  experia box v10 is het en stopcontact is gecontroleerd was door de kpn medewerker aan de telefoon ook al doorgeven om het te controleren

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • February 2, 2026

@Antonmarijke Je geeft aan dat je al een medewerker gesproken hebt, wat kwam daar uit dan? Als je modem aan en uit gaat zou een KPN medewerker dat moeten kunnen zien op afstand. De technische klantenservice beoordeelt of je modem vervangen moet worden, daar hebben wij op het forum als mede klanten niets over te zeggen helaas.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 2, 2026

Punt is dat hun  op afstand kijken als hij het gewoon doet geen fouten zien denk ik

Maar begrijp dat ik dus beter weer kan gaan bellen met een kpn mederwerker

Ga nog 1 poging doen 

Bedankt 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 3, 2026

Hallo ​@Antonmarijke. Het zou niet mogen gebeuren dat het modem een paar keer per dag spontaan opnieuw opstart. Dat is wel vreemd gedrag. Je ziet ook de lampjes uit en weer aan gaan en langzaam opbouwen? Of merk je het aan dat je internet uitvalt? 

In dit geval is denk ik de tip van ​@Flitsend wel de juiste. Heb je alweer contact gehad? Helpdeskmedewerkers kunnen wel zien dat de verbinding meerdere keren per dag wegvalt en kunnen daar een meting op doen. Ook al is je verbinding weer actief, we zouden je daar wel mee verder kunnen helpen. 

Je kunt naast het directe nummer bellen ook een terugbelafspraak inplannen. Dan wordt je direct of op een ander gewenst moment gebeld en heb je gelijk een medewerker aan de lijn. Laat maar weten of je geholpen bent!