Skip to main content
Vraag

Mijn netwerk wachtwoord was verdwenen van de V10, ik moest alle verbindingen herstellen

• November 28, 2025
  • 7 reacties
  • 65 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

netwerk wachtwoord verdwenen: moest alle verbindingen herstellen met standaard experiobox v10 wachtwoord :PC,Telefoon,Laptop,Tablet!

chat GPT suggereert : vanwege Waarschijnlijk KPN automatische firmware-update, en Normaal gedrag voor V10 — helaas een bekend probleem bij dit model. en Vraag een V12 of V14 modem, deze modellen hebben stabielere firmware en resetten zichzelf niet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • November 28, 2025

Je had beter het wachtwoord van de V10 kunnen wijzigen, dan was je in 1x klaar geweest.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 28, 2025

vraag blijft waarom Fabrieksreset van de router → wachtwoord valt terug op het sticker-wachtwoord.

Leen59
Wijsgeer
  • November 28, 2025

Normaal gesproken worden je netwerkgegevens automatisch naar jouw eigen instellingen teruggezet na een update. Waarom dat bij jou niet gebeurd is weet ik ook niet.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 29, 2025

kom ik in aanmerking voor een nieuwe versie modem bv V12 of V14 ?

• November 29, 2025

kom ik in aanmerking voor een nieuwe versie modem bv V12 of V14 ?

Nee. Waarom ook? Daar staat dezelfde firmware op en ook op dezen boxen moet je soms alles opnieuw instellen. Dat vinden ze normaal bij KPN. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 29, 2025

ok, sorry ik las ergens : V12 of V14 modem, deze modellen hebben stabielere firmware en resetten zichzelf niet vandaar mijn idee KPN te vragen mijn V10 een upgrade te geven😏

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is erg vervelend natuurlijk ​@Threnz. Helaas is een reset bij een firmware niet altijd te vermijden. Werkt alles wel weer naar wens?