Skip to main content
Vraag

Mijn netwerk wachtwoord was verdwenen van de V10, ik moest alle verbindingen herstellen

• November 28, 2025
  • 7 reacties
  • 44 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

netwerk wachtwoord verdwenen: moest alle verbindingen herstellen met standaard experiobox v10 wachtwoord :PC,Telefoon,Laptop,Tablet!

chat GPT suggereert : vanwege Waarschijnlijk KPN automatische firmware-update, en Normaal gedrag voor V10 — helaas een bekend probleem bij dit model. en Vraag een V12 of V14 modem, deze modellen hebben stabielere firmware en resetten zichzelf niet.

7 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • November 28, 2025

Je had beter het wachtwoord van de V10 kunnen wijzigen, dan was je in 1x klaar geweest.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 28, 2025

vraag blijft waarom Fabrieksreset van de router → wachtwoord valt terug op het sticker-wachtwoord.

Leen59
Wijsgeer
  • November 28, 2025

Normaal gesproken worden je netwerkgegevens automatisch naar jouw eigen instellingen teruggezet na een update. Waarom dat bij jou niet gebeurd is weet ik ook niet.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 29, 2025

kom ik in aanmerking voor een nieuwe versie modem bv V12 of V14 ?

• November 29, 2025

kom ik in aanmerking voor een nieuwe versie modem bv V12 of V14 ?

Nee. Waarom ook? Daar staat dezelfde firmware op en ook op dezen boxen moet je soms alles opnieuw instellen. Dat vinden ze normaal bij KPN. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 29, 2025

ok, sorry ik las ergens : V12 of V14 modem, deze modellen hebben stabielere firmware en resetten zichzelf niet vandaar mijn idee KPN te vragen mijn V10 een upgrade te geven😏

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is erg vervelend natuurlijk ​@Threnz. Helaas is een reset bij een firmware niet altijd te vermijden. Werkt alles wel weer naar wens?