Skip to main content
Antwoord

Mijn V12 geeft weer problemen, vervangen gaat moeizaam

• August 14, 2025
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

Voor de 3e keer in een jaar een probleem met een modem. Eerst begaf de V10 het. Die is vervangen door V12 en daar hebben we al voor de 2e keer een probleem mee. Een paar keer de oude modem moeten inleveren en een nieuwe installeren. Paar dagen geen internet en geen TVĀ en een hoop frustratie en gedoe. Onbegrijpelijk dat vervangende modem niet op voorraad liggen in de KPN-winkel. De dame aan de telefoon was afstandelijk, formalistisch en procedureel. Totaal geen empathie. we zijn er een beetje klaar mee. Zijn er meer klanten met vergelijkbaar probleem?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@libo1949. Wat irritant dat dit ondanks meerdere modems niet goed gaat.Ā 

Als ik het zo goed lees, en verbeter me vooral, is je modem al een aantal keer omgeruild. Ik verwacht daarom niet dat dit aan de modem ligt. Zou je op een paar vragen antwoord willen geven?

• Heb je nu nog steeds de Box 12?
  • Op het moment van de storing, hoe branden de lampjes op de modem?
  • Mocht je glasvezel hebben, heb je ook het glasvezelkastje 3 minuten stroomloos gemaakt?Ā Ā 

Verder baal ik ontzettend dat mijn collega aan de telefoon zo onvriendelijk was, zeker niet de bedoeling en ik verwacht dat dit een incident was. Mijn advies is om nogmaals contact met ons op te nemen als je dit ervaart, letterlijk als je modem niet werkt. Dit kan via 0800 0402.

Hou ons op de hoogte.Ā 

Ā 

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 15, 2025

Hi ​@libo1949. Wat irritant dat dit ondanks meerdere modems niet goed gaat.Ā 

Als ik het zo goed lees, en verbeter me vooral, is je modem al een aantal keer omgeruild. Ik verwacht daarom niet dat dit aan de modem ligt. Zou je op een paar vragen antwoord willen geven?

• Heb je nu nog steeds de Box 12?
  • Op het moment van de storing, hoe branden de lampjes op de modem?
  • Mocht je glasvezel hebben, heb je ook het glasvezelkastje 3 minuten stroomloos gemaakt?Ā Ā 

Verder baal ik ontzettend dat mijn collega aan de telefoon zo onvriendelijk was, zeker niet de bedoeling en ik verwacht dat dit een incident was. Mijn advies is om nogmaals contact met ons op te nemen als je dit ervaart, letterlijk als je modem niet werkt. Dit kan via 0800 0402.

Hou ons op de hoogte.Ā 

Ā 

• Auteur
  • Helper
  • August 15, 2025

Hi Alex

Dank voor je reactie. Antwoorden op je vragen:

1. nog steeds Box 12; sinds gisteren een nieuwe. 4 medewerkers van KPN aan de lijn gehad en uiteindelijk was de conclusie dat er een nieuwe modem moest kmen
  2. in eerste instantie branden er na opstartenĀ Ā 4 (groene) Ā lampjes continue. Daarna zie ik 3 lampjes knipperenĀ 
  3. glasvezel kastje en modem zijn 3 minuten van stroom af geweest

Vandaag is monteur geweest en heeften systeem aan de gang gekregen. Hij was zeer geduldig en vakkundig. Kan alleen maar complimenten geven. Heeft ook gelijk de wifi-versterkers in het huis bekeken en de signaalsterktes gemeten. Ā Alles werkt gelukkig weer

Laten we het er maar op houden dat je collega een slechte dag had

Ā 

Ā 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 18, 2025

Een slechte dag kan natuurlijk gebeuren, maar niet op deze manier.Ā 

Ik ben blij om te lezen dat alles nu weer goed werkt. Dankjewel ook voor de terugkoppeling hier, ik was toch benieuwd naar de afloop.Ā