Skip to main content

Wij merken dan de laatste tijd het netwerk vaak weg valt en dat de router/modem pagina zelf ook niet bereikbaar is, na een herstart van de router/modem is de verbinding weer stabiel voor een periode van tijd maar na een 4 uur tijd merken wij dat of de verbinding weg valt of uitermate langzaam is.

 

Dit is de reden dat wij de router/modem willen omruilen.

Welk merk en type modem hen je van KPN in bruikleen @Ria van Doesburg ?

KPN vervangt alleen defecte modems.


@JanD dit betreft een ExperiaBox V10A, voorheen ook veel problemen met de modem gehad, maar is nu niet eens mogelijk meer om thuis te werken aangezien de modem zo vaak wegvalt


@JanD dit betreft een ExperiaBox V10A, voorheen ook veel problemen met de modem gehad, maar is nu niet eens mogelijk meer om thuis te werken aangezien de modem zo vaak wegvalt

Hallo @Ria van Doesburg dan even bellen met 0800 0402, dan lopen ze een test-traject met je door en aan de hand van de uitkomst moet je ioets aanpassen of je krijgt een ander modem, welke dat wordt is niet te voorspellen.

 


Meerdere malen het "test traject” doorgelopen, maar hierin kunnen zij niks betekeken na de test.

Ook al leg je het probleem uit, wordt er niks uitgevoerd, er is nu al 2 maal beloofd een nieuwe modem bezorgd te worden, maar tot heden niks.


Meerdere malen het "test traject” doorgelopen, maar hierin kunnen zij niks betekeken na de test.

Ook al leg je het probleem uit, wordt er niks uitgevoerd, er is nu al 2 maal beloofd een nieuwe modem bezorgd te worden, maar tot heden niks.

Hallo @Ria van Doesburg als ze een ander modem toegezegd hebben, dan gaat er iets niet goed.

Vul in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug.

 


Hi @Ria van Doesburg, wat zuur zeg dat dit allemaal zo moeizaam gaat ☹️

Als ik je lijn doormeet, kom ik tegen dat hij al een aantal dagen stabiel online is: 4 dagen, 10 uren, 17 minuten en 8 seconden. Heb jij nadat je jouw verhaal hier geplaatst hebt nog weer problemen ervaren? Of is het nu goed?


Hi @Ria van Doesburg, wat zuur zeg dat dit allemaal zo moeizaam gaat ☹️

Als ik je lijn doormeet, kom ik tegen dat hij al een aantal dagen stabiel online is: 4 dagen, 10 uren, 17 minuten en 8 seconden. Heb jij nadat je jouw verhaal hier geplaatst hebt nog weer problemen ervaren? Of is het nu goed?

Beste Maja,

 

Mijn zoon heeft het probleem verholpen door Mesh routers te kopen en de WiFi optie uit te zetten op de Experia box, toch bedankt...


Ah kijk aan, dat is ook een goede oplossing natuurlijk 😊