Skip to main content
Vraag

Mijn Wifi signaal is vanmorgen veranderd

• June 23, 2025
  • 4 reacties
  • 42 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

ik heb gisteren internet via mijn nix en van morgen zie ik dat hij opstart met wifi nix-extrawife2g dit kann toch niet zo maar  

4 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Maxenfreddie, het is me niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt. Kan je toelichten wat er precies is gebeurt met het Wifi netwerk?

Als je het makkelijker vindt kan dit ook telefonisch, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze website.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • June 25, 2025

Beste Jasper

ik bedoel het volgende ik ben afgelopen maandag avond op mijn computer bezig en zie dat mijn internet via met ssid Nix gaat  de volgende morgen kijk ik weer en zie dat mijn internet via wifi2Nixextra gaat

deze kan toch niet uitzicht zelf een verandering doen.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 25, 2025

Beste ​@Jasper van KPN , ​@Maxenfreddie bedoelt dat hij eerst een wifi had met de naam Nix en nu óók een wifinaam met de naam Nix-extrawifi2.4G.

En hij vraagt zich af of die extra wifi zomaar uit zichzelf automatisch geactiveerd is en zo ja, hoe dan?

Jasper van KPN
Moderator

Dank je voor de toelichting ​@Maxenfreddie. Heb je het Extra Wifi netwerk zelf aangezet en gebruik je die ook? Als je die niet gebruikt kan je die uitzetten in het modem. Dan wordt die niet meer uitgezonden en zal je er niet meer mee verbinden.