Skip to main content

Ik volgde het volgende stappenplan om in te loggen op mijn modem:

Ik kom op de mijnmodem website, en kan de ‘user’ pagina bekijken. Echter, op welke andere knop ik ook klik, ik wordt meteen terug gestuurd naar de ‘user’ pagina. Ik kan niet op 1 van de andere subpagina’s komen - die sturen mij meteen terug naar die user pagina. Erg irritant. Waarom gebeurt dit, en wat kan ik doen om dit op te lossen en de andere pagina’s te bekijken?

Beste ​@Joostdeboer97 

er zijn verschillende manieren om in te loggen in je thuis modem/router:

1. 192.168.2.254
  2. mijnmodem.kpn
  3. instellen.local

@JanD het inloggen gaat zonder problemen. Het gaat mij om de pagina na het inloggen. Als ik ingelogd ben kan ik geen andere actie ondernemen behalve het aanpassen van mijn wachtwoord. Ik wil de andere settings/tabbladen bekijken. Dit werkt niet. Als ik op een andere tab binnen de website klik, dan wordt ik altijd teruggestuurd naar de ‘user’ pagina.

Gebruik je nog het initiële wachtwoord van de sticker, Joost? Heb je dit al gewijzigd?

De modemsoftware “dwingt” je waarschijnlijk om dit eerst te wijzigen.
Daarna komen de andere functies beschikbaar.

Inderdaad ​@Joostdeboer97 , zoals ​@RBxx schrijft moet bij bepaalde modems met berpaalde firmwareversies zowel het modemwachtwoord, het wifiwachtwoord en de wifinaam (SSID) om veiligheidsredenen eerst gewijzigd worden voordat je wijzigingen binnen de modem zelf kunt doen en opslaan.

Hallo ​@Joostdeboer97, kom je wel verder als je het wachtwoord aanpast? 

Reageer