Skip to main content

Sinds vandaag heeft ons box12 modem bedacht zichzelf meerdere keren te moeten herstarten. Sinds het begin van de middag heeft ie dat zeker 10 keer gedaan. Enkele weken geleden, na een update door KPN, heb ik alle apparatuur (modem en superwifipunten) gereset en sindsdien liep alles weer prima. Tot vandaag dus. Morgen weer een dagje thuiswerken, maar ben bang dat dat op deze manier een frustratie wordt. Heb net nog maar weer een reset gedaan, maar heb er een hard hoofd in dat dat helpt.

Is de box 12 toe aan vervanging of zijn er nog andere oplossingen? 

Hoi @DCVink, het modem hoort zich inderdaad niet zomaar meerdere keren opnieuw op te starten. 

Door drukte zijn we niet eerder bij je topic aangekomen. Hoe staat het er intussen voor? Ben je via koper of via glasvezel aangesloten en hoe is je modem aangesloten? Ik ben ook benieuwd of je het modem al een volledige reset (stap 2) hebt gegeven. Dat helpt in veel gevallen goed, als het modem van slag is bijvoorbeeld.


Na een reset van alle apparatuur werkt alles tot nu toe weer. Nu maar hopen dat we dit niet iedere twee weken moeten doen :wink:


@DCVink Goed om te horen! Daar ga ik niet vanuit, gewoonlijk is dat niet nodig 🙂 Als je toch iets geks opmerkt of vragen hebt, laat het gerust hier weten.