Skip to main content
Antwoord

Modem en SuperWifi bij afleverpunt, geen SMS ontvangen

• February 21, 2022
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Hallo ik heb op 15-2-2022 modem besteld met super wifi het zou op 16-2-2022 sms gestuurd en moest ik me pakket ophallen bij ophaalpunt tot nu heb ik geen sms of email ontvangen het is al 1 week over

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Hirka, welkom bij ons op het forum. Als het pakketje bezorgd wordt op het servicepunt hoor je daar inderdaad een bericht van te krijgen! Rond dat weekend waren er wel wat vertragingen bij de verzending, heb je er inmiddels wel een bericht over gekregen of het op kunnen halen? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 23, 2022

Hoi @Hirka, welkom bij ons op het forum. Als het pakketje bezorgd wordt op het servicepunt hoor je daar inderdaad een bericht van te krijgen! Rond dat weekend waren er wel wat vertragingen bij de verzending, heb je er inmiddels wel een bericht over gekregen of het op kunnen halen? 

Jasper van KPN
Moderator

Ik heb geen reactie meer van je gezien, ik neem aan dat dat betekent dat je de nieuwe apparatuur alsnog hebt kunnen ophalen?