Skip to main content
Vraag

Modem herstart zich om het uur ondanks nieuw modem

• January 12, 2025
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Elk +/- 1,5 uur herstart de KPN Box 12 zichzelf. Alle verbindingen vallen weg en soms komt alles na een paar minuten weer terug. Als het modemĀ uitvalt gaan alle lampjes aan de voorkant uit. Deze blijven dan ook uit. Als het modem zichzelf weer opstart gaat vaak (niet altijd) het rode power lampje even branden. Soms (zoals op dit exacte moment) blijvenĀ alle lampjes uit. De ethernetpoorten knipperen wel. Op dit moment heb ik ook internet en tv maar de lampjes aan de voorkant branden dus niet.

Ā 

Inmiddels al een nieuw modem gekregen. nu komt een nieuwe glasvezelkabel. Waarschijnlijk helpt het allemaal niks. Weet iemand hier hoe ik dit kan oplossen? ik word er helemaal gek van.

Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+8

Met het nieuwe modem heb je de zelfde problemen begrijp ik dat goed. Heb je bij het wisselen van het modem de nieuw adapter gebruikt :-)

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 12, 2025

Ja, nadat ik een nieuw modem kreeg, had ik eerst een oude adapter. Vervolgens heb ik weer melding gedaan en kreeg ik een nieuwe adapter. ook met de nieuwe adapter heb ik hetzelfde probleem.

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+8

Heb je LAN kabels aangesloten. Zoja haal deze er is uit voor een x uren. Want het zelfde probleem met een ander modem is bijna onmogelijk.

Ā 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • January 15, 2025

Hoi ​@MaertzĀ . Welkom bij de KPN Community.

Wat vervelend dat je nog steeds zulke problemen ervaart, ondanks het vervangen van het modem . Begrijp ik nou goed dat je een nieuw kabeltje opgestuurd krijgt die vanaf het kastje naar je box12 gaat?Ā 

Of gaat er een monteur naar de glasvezelkabel kijken?Ā