Skip to main content

Ik moet mijn modem tijdelijk naar 2.4 GHz omzetten, maar inloggen lukt niet. Ik zie bij de inlogggevens “admin” en moet een ww invullen. Ik heb daar geen ww voor. Mijn KPN ww werkt hier niet. Het vak leeg laten werkt niet en ook ädmin”als ww gebruiken werkt niet.

Wie heeft de oplossing?

 

 

Aangezien je niet aangeeft welk modem je hebt kun je via onderstaande zien hoe en wat

https://forum.kpn.com/kennisbank-modems-145


Ik heb een KPN Box12b. Inmiddels de witte resetknop gebruikt, maar inloggen op het modem lukt niet. Ook niet als ik het (Moeilijk) te lezen Admin password gebruik. 

 

Helaas

 


Bij de KPN Box staat er achterop op de sticker een Admin password. Dat moet u hebben.


Dank voor de reactie, maar dat heb ik geprobeerd, en het werkt niet. Blijf foutmelding bij inloggen krijgen. 


Wat is de foutmelding precies ?


Ik krijg bij poging tot inloggen:

“Wrong login information”

kortom inloggen lukt niet, niet met en niet zonder password van Admin. 


Dit is een bekende bug, kan je het eens proberen met Firefox ? 
https://www.mozilla.org/nl/firefox/new/


Het is gelukt via Firefox. Dank. 


Welkom op de community @FransHo, goed om te lezen dat het met de tip van Bart gelukt is om in te loggen op jouw Box 12. In de Kennisbank hebben we ook artikel die hier meer uitleg over geeft: 

We zijn bezig met een nieuwere versie van de software uit te rollen, waarbij onder andere dit wordt opgelost. Als je alleen een Box 12 hebt of een Box 12 met SuperWifi2 punten kan je die update al krijgen. Als je er SuperWifi1 of Experia Wifi bij hebt is de update nog niet beschikbaar: 

 


Dag Jasper,

 

mooi om te lezen, maar nu is nog maar de helft van mijn probleem opgelost. Ik moet het modem naar 2.4 ghz zetten om de robotmaaier te verbinden. Maar mijn modem (Box 12b) heeft combi 12.4 en 5 ghz. Ik zie geen mogelijkheid ( schuifje O.I.d.) om 5 ghz tijdelijk uit te zetten. Kan dat niet bij dit modem, of zo ja , hoe dan?

 

 


Je kunt het netwerk inderdaad niet splitsen wat dat betreft, maar je kunt wel een Extra Wifi netwerk aanzetten, en daarbij alleen 2.4GHz gebruiken: 

 


Jasper, dank. Dat instellen extra WiFi netwerk is gelukt.


Goed om te lezen dat het gelukt is! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.


Reageer