Skip to main content

Beste lezer,

Enig jaar geleden contact gehad met kpn klantenservice betreft een defect modem.

Zeer onaangename gesprek gehad met een medewerker die enorm moeilijk deed.

Hing bijna een uur in de wacht, daarna is er een modem gestuurd, die vrijwel direct via lokale postNL punt weer terug ging naar kpn,

Omdat mijn gesprek met de klantenservice medewerker echt bijna onbeschoft was,heb ik sinds dien maar geroeid met de riemen die ik heb,

Mij modem is bijna 10 jaar oud, WiFi vliegt er vaak uit, 

Ik heb een nieuwe modem, ben een trouwe klant van kpn maar als dit zo blijft ga ik overstappen,

De chatbot van kpn is ook echt bagger, waarom hebben jullie in godsnaam geen chat klantenservice meer?

Waarom alleen bellen of deze ellende hier, vind het echt onmenselijk.

Je blijft maar rondtoeren in de klantenservice sectie van de website, echt waar,waarom?

Hallo  ​@PetrAfke ,

Heb je nog een V7, V8 of V9? 

Dan kun je de omruil ook zelf regelen. 

Dat kan via deze link: 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/modemcheck.htm

En wat betreft contact met de klantenservice:

Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven, maar niet (vandaag) op zondag. Morgen weer wel vanaf 8.00.  

De chat bestaat inderdaad al een aantal jaar niet meer. De reden is dat deze contactmethode enorm tijdrovend en daardoor duur- en inefficiënt is.  

Mij modem is bijna 10 jaar oud, WiFi vliegt er vaak uit, 

Ik heb een nieuwe modem

Heb je nu een nieuw of een 10 jaar oud modem?

Wat betreft de klantenservice kun je natuurlijk net de verkeerde treffen, wat niet mag maar wel kan gebeuren.

Als je nogmaals belt kun je ook een uiterst vriendelijke medewerk(st)er treffen. 

Hoi ​@PetrAfke, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Mooi om te zien dat je al wat goede reacties hebt mogen ontvangen! Zoals ​@Noordzee hierboven ook al aangeeft, kun je via onze website zelf een omruil voor een oud type modem aanvragen. Wil je ons laten weten of het op die manier is gelukt om je modem om te ruilen?

Reageer