Skip to main content
Antwoord

Modem naast basisstation DECT

• November 25, 2022
  • 4 reacties
  • 128 keer bekeken

Alex_1968
Topper
Forum|alt.badge.img

Kan het kwaad om een basisstation van een DECT-telefoon pal naast je modem (V12) te hebben staan?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Alex_1968 ,

Ik verwacht geen grote problemen. Maar als je de mogelijkheid zou hebben om de telefoon iets verder te plaatsen, dan zou ik daar voor kiezen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 25, 2022

Hallo @Alex_1968 ,

Ik verwacht geen grote problemen. Maar als je de mogelijkheid zou hebben om de telefoon iets verder te plaatsen, dan zou ik daar voor kiezen. 

Alex_1968
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • November 25, 2022

Dan ga ik dat doen. Dank!

pieterboes
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • November 25, 2022

Het lijkt mij niet nodig, immers: er zijn modems, zoals de Fritzbox, die zowel wifi als DECT aan boord hebben in één apparaat.

• November 25, 2022

Het lijkt mij niet nodig, immers: er zijn modems, zoals de Fritzbox, die zowel wifi als DECT aan boord hebben in één apparaat.

Hallo @pieterboes die apparaten zijn er dan op gebouwd om in 1 apparaatbehuizing te zitten.

Normaliter wordt bij elektronische apparatuur aanbevolen minimaal een ½ meter afstand te houden om interferentie c.q. storingen te voorkomen

CC: @Alex_1968