Nieuwe modem opgehaald , V12, en geïnstalleerd. Binnen 10 minuten werkte alles weer. KPN complimenten.
Alleen het wifi netwerk (ssid) moest ik opnieuw instellen. Via de admin functie. Dus dat moet je wel even weten.
Eind goed, al goed gelukkig. Het modem zien we graag alsnog retour, adres heb je al doorgekregen lees ik! Heb je nog vragen of loop je ergens tegenaan, laat het dan gerust weten!
En dan is er tegenwoordig altijd nog de mogelijkheid om zelf een modem/router te kopen die u dan vervolgens zelf thuis kan wisselen met de experia box die u dan niet hoeft in te leveren maar fijn thuis mag houden.
@JanIvor Ik zie op dit forum allerlei berichten van mensen waarbij v12 niet goed of niet direct werkt. Dus als ik hem aansluit en het werkt niet dan wil ik in ieder geval terug kunnen naar een werkend systeem omdat er thuis gewerkt wordt. Die oude modem wil ik niet houden of verkopen maar gewoon een dag later terugsturen. Hoe moeilijk kan het zijn!
Nou dan zou ik het wel weten. Ik bleef nog even bij de v8. De box 12 heeft nog wat kinderziektes. Mesh en wifi 6 zijn nou ook niet echt een enorme toevoeging.
Hallo @Ecaj en @bkrol01 het is voor 99,999% zeker dat de modems het gewoon goed doen.
Bij TFT (Telfort) kreeg je eerst je modem en mocht je je oude later retour sturen.
Bij KPN is het gelijk oversteken en men maakt daar geen uitzondering op.
Weet je het zeker??
*Admin: reactie samengevoegd met bestaand topic
A
Anonymous
0 reacties
24 januari 2022
JanD schreef:
Hallo @martijn197108 , je moet mensen geen illegale dingen aan gaan praten, dit is al de 2e keer dat je dat doet, zo word je nooit een ‘superuser’, al heb je 100.000 reacties.
Maakt me niet uit,Als de vragende persoon maar tevreden is.
Maar ik heb nu corona en misschien reageer ik daarom soms wat geirriteerd,Neem dat me niet kwalijk
Waar ik problemen mee heb is dit strikte KPN beleid. Als een vaste klant nou graag iets anders wil moet je daar toch op inspelen. Maw klantonvriendelijk, slechte klantbeleving en een reden om een volgende keer naar een alternatieve provider te kijken, hoewel ik denk dat Ziggo niet veel beter is.
Dat kan bij de bakker misschien maar niet bij een bedrijf met 2.5 miljoen klanten. Kpn heeft voor deze strategie gekozen en dat is begrijpelijk. Heel veel appartuur van kpn wordt illegaal verkocht. Dat kost bergen geld. Ik ben behoorlijk aktief hier en ik heb nog nooit gezien dat iemand een kapot modem kreeg. De kans dat je op weg naar het ophaalpunt aangereden wordt is groter dan dat je een kapot modem krijgt. Dus of ga dat modem omruilen of stap over. Blijf er niet in hangen. Zo belangrijk is het allemaal niet.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.