Skip to main content
Beantwoord

Modem retour gestuurd maar krijg steeds herinneringen

• October 29, 2025
  • 7 reacties
  • 85 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik kreeg steeds mail en nu ook een brief als laatste herinnering, om mijn modem terug te sturen.

Dit heb ik op 24 sept. al gedaan, en volgens de Postnl app is het ook afgeleverd.

Hoe kunnen we dit rechtzetten?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@toonstra. Welkom op de community! Bedankt voor je bericht en goed dat je het meteen even checkt. Ik kan me voorstellen dat zo’n “laatste herinnering” wat onrust geeft, zeker als je het modem al netjes hebt teruggestuurd. 

In dit geval hebben het terugsturen van de apparatuur en de brief elkaar gekruist. De brief kan als niet verzonden beschouwd worden. Je hoeft verder niets te doen, alles is in orde.

7 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • October 29, 2025

@toonstra  Vul je modem profiel aan met je naam,adres en je klantnummer in dan ziet een moderator wie je bent en bewaar wel je post.nl bonnetje

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 29, 2025

@jimni Bedankt voor jr reactie, zojuist gedaan.

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • October 29, 2025

@jimni Bedankt voor jr reactie, zojuist gedaan.

Graag gedaan ​@toonstra 

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • October 29, 2025

Graag gedaan 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 31, 2025

Hoi ​@toonstra. Welkom op de community! Bedankt voor je bericht en goed dat je het meteen even checkt. Ik kan me voorstellen dat zo’n “laatste herinnering” wat onrust geeft, zeker als je het modem al netjes hebt teruggestuurd. 

In dit geval hebben het terugsturen van de apparatuur en de brief elkaar gekruist. De brief kan als niet verzonden beschouwd worden. Je hoeft verder niets te doen, alles is in orde.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 31, 2025

@Vikash van KPN Bedankt voor je antwoord, voel me nu toch wel prettiger.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan!