Skip to main content
Antwoord

Modem schakelt zichzelf telkens uit

• May 5, 2025
  • 5 reacties
  • 81 keer bekeken

Mijn modem gaat hele tijd uit. Hij start op en dan gaan de lampjes knipperen van het internet en tv. Daarna gaat hij meteen weer uit en wordt het lampje rood. Dit herhaald zichzelf elke keer zonder hem ook aan te raken. Ik heb alle stappen doorlopen in de app, maar niks werkt. Ik heb dus geen internet en tv.

Beste antwoord door Ik_Combineer

Het is nu te laat alleen wat zei de webpagina over voedingsadapters over uw voeding? 
Mijn advies is dan ook als u alles nieuw krijgt om in eerste instantie enkel de voeding om te wisselen, dan behoud u de wifi gegevens + alle andere ingestelde instellingen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • May 5, 2025

Defecte voedingsadapter.

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Lisaschriel en welkom bij de KPN Community. Als alles steeds volledig wegvalt dan raad ik je aan om een belafspraak met ons te maken. 

Mijn collega kan je verbinding dan doormeten en de vervolgstappen voor je regelen. Dat gaat telefonisch het snelste, zo kan ook achterhaald worden of het inderdaad in de voedingsadapter zit of niet. 

Hopelijk is het dan snel weer opgelost!

Gamechanic
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • May 7, 2025

Defecte voedingsadapter.

100%

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 7, 2025

Ik heb inderdaad gisteren contact gehad. Helaas is het ook de modem bij deze toch defect. Ze dachten inderdaad eerst de voeding, maar hij kon ook niks meer ophalen qua foutcodes ect. Dus alles wordt vervangen. Bedankt voor de reacties!

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • May 7, 2025

Het is nu te laat alleen wat zei de webpagina over voedingsadapters over uw voeding? 
Mijn advies is dan ook als u alles nieuw krijgt om in eerste instantie enkel de voeding om te wisselen, dan behoud u de wifi gegevens + alle andere ingestelde instellingen.Â