Skip to main content
Beantwoord

Modem start elke keer opnieuw op ondanks reset

• March 2, 2025
  • 8 reacties
  • 786 keer bekeken

Geen internet, modem geprobeerd te resetten maar start op en valt elke keer weer uit en blijft zo door gaan

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@S_d85 

Heb je de KPN Box 12 ?

Er zijn daarvan recent meldingen over slechte/verkeerde meegeleverde voedings-adapters als oorzaak van deze opstart loop. Neem contact op met KPN en spreek in dat je een storing hebt: geen internet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 2, 2025

Hallo ​@S_d85 

Heb je de KPN Box 12 ?

Er zijn daarvan recent meldingen over slechte/verkeerde meegeleverde voedings-adapters als oorzaak van deze opstart loop. Neem contact op met KPN en spreek in dat je een storing hebt: geen internet.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 2, 2025

Hallo ​@S_d85 

Heb je de KPN Box 12 ?

Er zijn daarvan recent meldingen over slechte/verkeerde meegeleverde voedings-adapters als oorzaak van deze opstart loop. Neem contact op met 0800-0402 en spreek in dat je een storing hebt: geen internet.

Ok dank je.

morgenvroeg maar gelijk bellen dan

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 2, 2025

Je kan dat ook nu proberen, voor storingen is dat nummer 24/7 bereikbaar.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 2, 2025

Ik kreeg aan de telefoon te horen dat ze gesloten zijn, had het zo straks al geprobeerd

• March 2, 2025

Ik kreeg aan de telefoon te horen dat ze gesloten zijn, had het zo straks al geprobeerd

Nog een keer bellen misschien? En ga geen heel verhaal tegen die computer ophangen, maar zeg gewoon dat je een medewerker wilt spreken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 2, 2025

Nog een keer bellen misschien? En ga geen heel verhaal tegen die computer ophangen, maar zeg gewoon dat je een medewerker wilt spreken.

Super!

het zinnetje ik wil een medewerker spreken werkt perfect

heel erg bedankt

ze sturen een nieuwe modem op

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@S_d85, goed om te lezen dat het al gelukt is met hulp van de anderen. Heb je de nieuwe ook al in ontvangst kunnen nemen en is het daarmee opgelost?

Voor storingen zijn we altijd bereikbaar inderdaad, voor andere vragen tijdens kantooruren. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 10, 2025

Welkom op de community ​@S_d85, goed om te lezen dat het al gelukt is met hulp van de anderen. Heb je de nieuwe ook al in ontvangst kunnen nemen en is het daarmee opgelost?

Voor storingen zijn we altijd bereikbaar inderdaad, voor andere vragen tijdens kantooruren. 

Jazeker alles doet het weerÂ