Skip to main content

Ik kreeg op 4 december bericht via e-mail en sms dat mijn modem in de nacht van 4 december 2024 en 5 december 2024 tussen 0.00 en 7.00 uur een software update zou ontvangen.

Maar helaas, na inloggen zie ik dat er nog steeds dezelfde software aanwezig is: V1.01.00T04.3Intermediate

Ik heb het modem gereset - ook hardwarematig, maar dit heeft geen effect.

Mijn vraag is nu: heeft er helemaal geen update plaatsgevonden, of is er iets mis gegaan.

Mijn modem stond die nacht  - zoals altijd - gewoon aan.

Hallo ​@paardeslager 

Je bent niet de enige, bij mijn moeder zou dezelfde nacht ook de firmware upgrade van de V10 hebben moeten plaatsvinden maar dat is ook niet gebeurd.

Je ziet op het forum wel vaker posts over dat de upgrade niet is uitgevoerd, waarom het niet gebeurd blijft onduidelijk, waarschijnlijk vergeet er iemand op een knopje te drukken bij KPN waardoor de hele batch modem updates niet doorgaat.

Hallo ​@paardeslager 

Je bent niet de enige, bij mijn moeder zou dezelfde nacht ook de firmware upgrade van de V10 hebben moeten plaatsvinden maar dat is ook niet gebeurd.

Je ziet op het forum wel vaker posts over dat de upgrade niet is uitgevoerd, waarom het niet gebeurd blijft onduidelijk, waarschijnlijk vergeet er iemand op een knopje te drukken bij KPN waardoor de hele batch modem updates niet doorgaat.

Bedankt voor je reactie.

Ik wacht het dan verder maar af. Ik neem aan dat ik dan wel weer bericht krijg als ze het nog eens gaan proberen.

Inmiddels is in de nacht van 9 op 10 december de software update wel uitgevoerd. Gelukkig zonder problemen. Alles werkt prima - zowel WiFi als mijn ethernet-verbinding. Na een keer herstarten van het modem waren alle snelheden ook weer als voorheen. De nieuwe software heeft een mooie duidelijke interface - vooral het dashboard is heel overzichtelijk.

Heb je daar nog een aparte aankondiging van gehad ​@paardeslager ?

Ik zal de volgende keer als ik bij m'n moeder ben kijken of zij die update ook gehad heeft.

Jawel, net als vorige keer zowel een SMS als een e-mail.

Hopelijk is dan bij je moeder ook alles goed gegaan.

Reageer