Hoi @JeeWee65! Heel vervelend dat al je instellingen uit het modem zijn verdwenen. Dat moet haast wel zijn gekomen doordat je modem een hard reset heeft gehad, maar dan zou normaal de Wifi-instellingen wel weer teruggezet moeten worden. Het lijkt er toch op dat het iets met een modemupdate te maken heeft. Daar zou je van tevoren wel bericht van moeten hebben gehad via SMS en mail. Een hack sluit ik wel uit in ieder geval.
Als je nu nog steeds de ZTE softwareversie ziet, dan is de modem update in ieder geval niet gelukt. Dan proberen we op een later moment alsnog jouw modem om te zetten, maar dit kun je niet zelf triggeren. We zijn nog steeds bezig om V10 modems te upgraden en dat gaat ook nog door in het nieuwe jaar. Je kunt er meer over lezen in onderstaand kennisbankartikel.
Hallo Arjan,
Dank voor je reactie. Geruststellend dat je een hack uitsluit. Het is wel raadselachtig, het was zo toen ik ‘s morgens wakker werd. Ik heb zelf geen harde reset geïnitieerd en er is ook geen stroomstoring geweest.
Een mislukte update is dan misschien wel het meest waarschijnlijk (alhoewel ik geen sms en e-mail heb gehad)? Hoe weet ik/kan ik er voor zorgen dat het een volgende keer wel lukt?
Ik had dat artikel al wel gelezen maar daaruit was mij niet duidelijk geworden dat het overzetten nog steeds gaande is en wat de tijdslijn daarvoor is.