Skip to main content

Hallo 

Ik kom een ethernet poort tekort op mijn V10A modem. Aangezien ik die snel nodig heb hoor ik graag wat ik hieraan kan doen.

 

Groet

Alex

Een switch bestellen die igmp snooping ondersteunt!! Deze werkt uitstekend. Of de kleinere


Ik neem aan dat ik die van KPN krijg.


@lexxio Dat kunt u oplossen door een switch aan te schaffen Switch – Netgear GS105E (kpn.com). Let op het juiste serienummer i.v.m. IGMP snooping voor doorgifte naar uw TV.


Ik neem aan dat ik die van KPN krijg.

Nee tenzij je meer dan drie kpn producten er op aan moet sluiten.  Als je ergens een extra stopcontact wil krijg je ook geen stopcontact van het energiebedrijf. 


Bij 3 of meer tv ontvangers van KPN krijgt u bij de v10a een switch van KPN. Anders niet.


Hallo @Nick83  en @Joep1965 , de tijd van gratis switches is voorbij, je kunt ze alleen nog maar kopen @lexxio 

Werd eerder dit jaar een keer gemeld binnen dit forum door KPN bij monde van het moderatieteam.

 

 


Hallo @Nick83  en @Joep1965 , de tijd van gratis switches is voorbij, je kunt ze alleen nog maar kopen @lexxio 

Werd eerder dit jaar een keer gemeld binnen dit forum door KPN bij monde van het moderatieteam.

Ok... dat had ik dan weer gemist. Maar ja, ik kom hier niet zo vaak, dus dan mis je wel eens iets 😉😄