Skip to main content

Zoals de titel al zegt draaien mijn modem V12 en de beide bedraad aangesloten Superwifi 2 op oude software.
De modem draait op de SGEJ1000060E software en mijn beide Superwifi 2 op 3.00.31 software.

Ik lees bij de product updates dat zowel het modem als de beide Superwifi’s nu toch wel eens over mogen naar nieuwe software. Waarom lukt dat bij mij niet? Zoals gezegd zijn beide Superwifi’s bedraad aangesloten. Alles resetten en/of opnieuw starten gaf geen effect.

Doe ik wat verkeerd of moet er bij KPN nog wat gebeuren voordat ze de updates doorzetten?

Hallo @Muskito je doet niets verkeerd, maar de uitrol van updates gebeurt gefaseerd.

Je ben vanzelf een keer aan de beurt. Houd dit forum in de gaten met speciaal het topic over de KPNBox12

 


Zoals de titel al zegt draaien mijn modem V12 en de beide bedraad aangesloten Superwifi 2 op oude software.
De modem draait op de SGEJ1000060E software en mijn beide Superwifi 2 op 3.00.31 software.

Ik lees bij de product updates dat zowel het modem als de beide Superwifi’s nu toch wel eens over mogen naar nieuwe software. Waarom lukt dat bij mij niet? Zoals gezegd zijn beide Superwifi’s bedraad aangesloten. Alles resetten en/of opnieuw starten gaf geen effect.

Doe ik wat verkeerd of moet er bij KPN nog wat gebeuren voordat ze de updates doorzetten?

Zoals gezegd doe je niets verkeerd. Echter KPN is op dit moment alleen bezig met de nieuwe software op de v12 zonder aanwezige Superwifi 2. 

Er zijn wel een aantal mensen tussendoor geglipt met Superwifi 2 en de nieuwe software. Als dat zo is en de v12 is van de nieuwe software voorzien dan moeten de superwifi 2 echt handmatig op ethernet worden aangesloten een een harde reset krijgen om ze ook om te krijgen naar de nieuwe software versie.  

Dit is nogal een procedure dus vandaar dat men bij KPN zich nu allen aan het richten is op de v12 zonder SW2.


Bedankt voor jullie reactie @JanD en @BruisTablet 

Ik dacht namelijk dat het reguliere updates waren. Dan wacht ik het gewoon nog even af.