Skip to main content

Hallo mijn modem valt soms wel 3 x op een dag geheel uit en start daarna weer op.

Heb alles al een keer uitgezet en gereset maar hij doet het nog steeds.

Wat kan dit zijn?

Hallo @B.L.Vedder ,heb je een glasvezel- of een xDSL-aansluiting (koper)?

welk merk en type modem heb je?

 


Glasvezel en kon box 13


KPN box 12


Ook eens het glas-kastje 3minuten stroomloos gehad?Ook met een pen/paperclip al het modem gereset?

Heb je een DVS of Switch?


DVS paperclip in reset gedrukt maar er gebeurt dan niets

 

 

 


Wil je de DVS eens losmaken en het dan aankijken?

Als je reset 10sec vasthoud,Daarna loslaat en nog een keertje kort indrukt moet het lukken,Zoniet doe het dan via de webinterface of via de tool van kpn(klik op laat ons je modem resetten).


Hi @B.L.Vedder! Is het met de tip van @martijn197108 opgelost? Zo niet zou je dan je profiel in willen vullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kijken we achter de schermen bij ons wat er te vinden is. 


Profiel is ingevuld.  Modem resetten lukt niet met knopje of via internet.  WiFi valt nu ook steeds weg.

 

 


@B.L.Vedder ik zie van onze kant ook het wegvallen. @martijn197108 vroeg eerder het FTU 3 minuten stroomloos te laten. Heb je dat nog gedaan? Als je dat al gedaan hebt laat dan even weten of dat voor of na 5 maart was.

Als je dit al gedaan hebt en daarna nog altijd wegvallende verbindingen hebt gehad, laat dat even weten. Dan kan ik vanuit deze kant een oplossing aansturen.Â