Skip to main content

Beste mensen, sinds 3 dagen valt elk uur mn modem uit en start gelijk weer op, wie wat te doen

Welke type modem heb je?


Box 12, elk uur 5 keer gaat hij uit/aan ik heb t bijgehouden en al van alles geprobeerd 


Ik heb precies hetzelfde probleem na de modem update. Dit is heel erg vervelend, de internet valt steeds uit. Ik heb de volgende handelingen gedaan en niks helpt:
1: Restart
2: Uit de stroom gehaald en wachten
3: Firmware update
4: Reset

Opmerking: Er was een moment geweest dat mijn internet uitviel, maar alle lichten van de modem stonden op groen licht. Het blijkt dat de modem vast stond. Enig idee waarom dit gebeurd?

Edit: Ik heb ook de v12 modem


hoi, ik heb gisteren mijn tv kastje er afgehaald en vanaf het moment ik de kabel met gele stekkers verwijderde was mn internet weer goed,  dus daar zat mijn storing, bij KPN zeiden ze dat het niks met de update te maken heeft maar het toeval is dat zoveel mensen problemen hebben, ik zelf denk dat het aan klimaatverandering ligt pff.

helaas kan ik jou niet helpen met je probleem 


Hoi @Maus010 .  Is alles nu weer stabiel? Ook als je de tv ontvanger weer aansluit?


Nee @Erwin_ ik kijk nu via itv van KPN, ben afgelopen zondag in kpn winkel geweest maar volgens de medewerker daar lag het niet aan de update maar aan de gebruiker omdat we allemaal denken Bill Gates te zijn, en zelf dee storingen veroorzaken omdat we in de modem gaan kloten.

En nog steeds niet verder gekomen met kpn deze week, maar je moet wel betalen voor iets dat niet werkt want het is duidelijk mn tv-box ook na nieuwe kabels zorgt hij voor uitval maar kpn zegt dat het aan mij ligt en ik zelf ook maar moet oplossen!! Ik ben nu bezig met de consumenten bond en hou iedereen hier op de hoogte.