Skip to main content

ik zou graag mijn huidige modem willen vervangen door de v 12 modem!

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedemiddag beste als u een goed werkende modem bezit ben ik bang dat deze niet vervangen wordt  🤔maar u kunt altijd proberen bel kpn gratis 0800 0402 😀


Welkom op het forum​​​​​ @MauriceKamps! Wat is de reden dat je het huidige modem wilt wisselen? Wat @cornelis48 zegt klopt namelijk. We wisselen goed werkende modems niet om. Ook bellen heeft op dat moment geen zin. 


ik snap het dat jullie goede werkende apparatuur niet omwisselel! maar vind het wel knullig dat mijn ouders een hele oude hebben en deze wel omgewisseld krijgen en er door knullig orderpicken nu met 3 modems en een ontvanger zitten! dus ergens klopt het niet dat jullie op de kosten willen letten!

de groeten


Welk modem heb je nu dan?


ik snap het dat jullie goede werkende apparatuur niet omwisselel! maar vind het wel knullig dat mijn ouders een hele oude hebben en deze wel omgewisseld krijgen en er door knullig orderpicken nu met 3 modems en een ontvanger zitten! dus ergens klopt het niet dat jullie op de kosten willen letten!

de groeten

Zit daar de door jou gewilde box 12 niet bij? pak je die toch en stuur je je eigen oude experiabox terug.

Of je blij word van een Box 12, ik zou hem niet in gebruik willen hebben, ligt hier al vanaf dag 1 werkloos in de doos op zolder.