Skip to main content

Hallo forumleden en kpn leden,

Ik heb een v12 modem en mij is verteld door kpn om mijn moden te resetten en een nieuwe ssid etc aan te maken, vanwege interne storing, om evt fouten in wifi gekoppeldde apparaten op te sporen door ze 1 voor 1 weer in het nieuwe netwerk te zetten.

Echter dit lukt mij niet want ik weet het modemwachtwoord niet meer en

Als ik modem reset met resetgaatje totdat lampjes uit gaan start ie vrijwel meteen weer op met oude netwerknaam etc. Die haalt het modem binnen vanuit het netwerk van kpn.

Ook als ik modem los van de glasvezel opstart ,inlog met ssid en ww op sticker, kom ik er wel in en kan ik wel alles instellen, maar dat wordt ook even later overruled door die oude file met gegevens van kpn als ik het modem weer vastmaak aan de nt kast/glasvezel.

 

Ben een beetje ten einde raad nu 

Hoe reset ik het v12 modem zodanig dat ik start met het wavhtwoord op de sticker, wat ik daarna aanpas, maar dat dat weer niet overschreven wordt ??

Gewoon ... inloggen en het WiFi naam/wachtwoord aanpassen? Lukt dat niet?


Dat is het nu juist . Ik heb mijn zelf ingestelde ww niet meer  maar na reset haalt het modem dat vergeten ww wel weer binnen, 


Dat is het nu juist . Ik heb mijn zelf ingestelde ww niet meer  maar na reset haalt het modem dat vergeten ww wel weer binnen, 

Van WiFi wel. Maar het admin wachtwoord word niet opnieuw ingesteld ofzo.

Als u verbinding maakt met een bekabeld aangesloten pc of laptop heeft u dat WiFi wachtwoord helemaal niet nodig en kunt u gewoon inloggen op de webinterface met het Admin Password.Â