Skip to main content

Tijdens mijn verhuizing is de modem van KPN weggegooid. Gister heb ik het abonnement opgezegd van KPN en ik verwacht binnenkort een retourdoos voor de modem. Nu heb ik deze dus niet meer. Wat kan ik nu doen?

Hallo @AvZwie je krijgt eerst een paar herinneringen om terug te sturen, daarna een factuur voor de vervangingswaarde.

 


@AvZwie , niet erg handig. Op marktplaats wemelt het van de modems (voorbeeld). Voor een paar tientjes heb je een vervanger, let op het juiste model. Snr’s o.i.d. wordt, zo leert de ervaring, niet naar gekeken.

Dit mag natuurlijk niet, maar ik zou niet graag iedereen te eten geven die al zo gehandeld heeft. Verkopen mag overigens ook niet, modems zijn (op een enkele uitzondering na misschien) eigendom van KPN. 


Bedankt voor je reactie. Wat is de vervangingswaarde?

 


Bedankt voor je reactie. Wat is de vervangingswaarde?

 

Ga uit van een bedrag tussen de 75 en 90 Euro, maar schiet me niet lek als het meer is.


@AvZwie Dat is inderdaad een lastige situatie en er kan dan inderdaad een bedrag in rekening worden gebracht. Voordat je andere stappen onderneemt zou ik toch dan eerst even een reactie vanuit KPN afwachten. Ik kan je helaas niet aangeven of er ook daadwerkelijk kosten in rekening gebracht zullen worden.Â