Ik ben recent overgestapt van ziggo naar KPN. 17 december verliep het ziggo abonnement en hebben we het kpn pakket geinstalleerd. Het modem geeft de lampjes power (groen) en alarm (rood) aan. Omdat het internet niet werkt hebben wij gevraagd voor een KPN monteur. Deze is de 20e gekomen, die kon het niet oplossen. Hij zei ons dat KPN binnen 4 uur contact zou opnemen voor een andere monteur te laten komen. Dit is niet gebeurd. Vandaag wederom met de klantenservice gebeld, waarbij verteld werd dat we moeten wachten en dat dit mogelijk pas na de feestdagen opgelost wordt, omdat er nog een ticket? openstaat en ze nu geen nieuwe monteur kunnen sturen. Wij dachten wel even zonder te kunnen, maar we zitten inmiddels 4 dagen zonder TV en internet en onze MBs zijn ook op. Ik heb internet nodig om te kunnen werken, dus ik wil graag een tijdige oplossing en compensatie voor de onkosten die wij momenteel maken! Hoe gaan jullie dit oplossen?
Heeft u geen gebruik geavanceerd de overstapservice? Als u een mobiel abonnement geeft bij kpn dan kan er een grote bundel op gezet worden. Bel of u in aanmerking komt voor een noodpakket. Die zal u dan helaas niet voor de feestdagen ontvangen vanwege de drukte bij de bezorgdiensten.
Wij hebben daar geen gebruik van gemaakt. Mijn vriend heeft een mobiel abonnement, we hebben gevraagd aan de klantenservice of we gecompenseerd konden worden dmv extra mbs, dit was volgens haar niet mogelijk. Een noodpakket zou ik eventueel nog kunnen proberen.
Hebben jullie beide KPN mobiel?
Dan zouden ze daar een bundel op kunnen zetten.
Â
Wij hebben daar geen gebruik van gemaakt.Â
Waarom niet?
Er kan alleen een bundel op een kpn abonnement gezet worden en niet op een abonnement bij een andere provider. En aub doet nooit belangrijke wijzigingen in december op welk gebied dan ook.Â
Wij hebben daar geen gebruik van gemaakt.Â
Waarom niet?
Omdat het ziggo abonnement van de huurbaas was. Wij hebben daar gehuurd gewoond en hebben het nu overgekocht!
Er kan alleen een bundel op een kpn abonnement gezet worden en niet op een abonnement bij een andere provider. En aub doet nooit belangrijke wijzigingen in december op welk gebied dan ook.Â
Mijn vriend heeft inderdaad kpn mobiel dus dat gaan we proberen. Een leerzaam moment om geen belangrijke wijzigingen door te voeren in december
Als het goed is kunnen ze dan op dat abonnement een data bundel zetten.
Mocht deze op zijn na enkele dagen kunnen ze deze er weer opzetten.
Goedemiddag ​
Een storing is per definitie niet leuk, duurt standaard te lang en komt altijd ongelegen, enorm balen natuurlijk Is het inmiddels wel gelukt om via onze klantenservice een databundel aan te vragen voor het mobiele abonnement van je vriend?
Goedemiddag ​
Een storing is per definitie niet leuk, duurt standaard te lang en komt altijd ongelegen, enorm balen natuurlijk Is het inmiddels wel gelukt om via onze klantenservice een databundel aan te vragen voor het mobiele abonnement van je vriend?
Hoi Jan,
Ik dacht dat mijn vriend een abonnement van KPN had maar dat is helemaal niet zo. Volgens mij heb ik dat verkeerd onthouden. We hebben momenteel het wifi wachtwoord van de bovenburen, we hebben echter nog niks gehoord van de klantenservice.Â
Hoi Jan,
Ik dacht dat mijn vriend een abonnement van KPN had maar dat is helemaal niet zo. Volgens mij heb ik dat verkeerd onthouden. We hebben momenteel het wifi wachtwoord van de bovenburen, we hebben echter nog niks gehoord van de klantenservice.Â
Fijn dat je in ieder geval de optie hebt om gebruik te maken van de wifi van de buren, dat is altijd beter dan niks! En beter een goede buur dan een verre vriend Mocht je na het weekend nog steeds niks hebben gehoord, laat mij dat even weten. Snelste weg voor dit soort zaken blijft trouwens om even te bellen (0800 0402) omdat ik niet altijd aanwezig ben. Voor nu in ieder geval nog een fijne 2e kerstdag/avond toegewenst!
Beste ​
Mocht het zo zijn dat je toch het wachtwoord hebt van de hoofdwifi van de buren, dan moeten de buren het wachtwaard meteen aanpassen als jij geen verbinding meer via hen hebt en nooit meer een ‘derde’ toelaten tot hun hoofdwifi.
Levensgevaarlijk tegenwoordig.
Â
Â
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.