Waarom zoekt de KPN het niet in een defect Modem ??? ( Experia Box v10A )
Het oude modem werkt perfect, en alles werkt weer in huis.
De vraagstelling in de service geeft hier geen gelegenheid voor!
Waarom zoekt de KPN het niet in een defect Modem ??? ( Experia Box v10A )
Het oude modem werkt perfect, en alles werkt weer in huis.
De vraagstelling in de service geeft hier geen gelegenheid voor!
Hoi
Wat ik wel uit je bericht kan halen is dat thuis bij jou alles nu goed werkt. Daar ben ik blij om. Betekent dit dat je een oud modem wat je nog had liggen hebt aangesloten?
Ja klopt! Dat heb ik dat pas gedaan na ruim anderhalf uur geprobeerd te hebben het weer in orde te krijgen.
Vanavond werkte mijn wifi printer die meer, en lukt het mij niet om op mijn oude netwerk te komen. Dus dan maar aan een kabeltje. Kabels naar tv ontvanger en aan de tv waren ook correct!
Het begon eigenlijk de laatste 2 weken al met stilstaande beelden op tv,
Ik kreeg een melding om het modem te herstarten, -daarvoor eerst de draadloze verbinding gecontroleerd maar die was uitstekend-, vervolgens het powerknopje uitgedrukt en vervolgens na een paar minuten weer ingeschakeld, zonder succes helaas.
Adapter was correct, en alle aansluitingen ook.
Ik heb op internet gezien, dat mensen nogal problemen hebben met de powerknop!
Doen we dan iets verkeerd??
Hoi
Als er echt van alles misgaat en meerdere apparaten verliezen steeds de verbinding, dan is het goed om een terugbelafspraak te maken en in contact te komen met de collega's van de klantenservice. Zij kunnen je dan verder helpen.
Hoi Arjan!
Het oude modem heb ik losgekoppeld, omdat ik gelezen had, dat je hem resetten wil er geen software meer is.
Ik heb de nieuwe defecte nog een keer geprobeerd te resetten maar geen resultaat.
Ik las op jullie site, dat je defecte apparaten naar een KPN filiaal kunt brengen. Daar heb ik kenbaar gemaakt dat het modem niet te resetten is. Ik deed de suggestie om hem te controleren, of dat inderdaad het geval was, en hij was inderdaad defect!
Hij heeft mij toen een nieuwe meegegeven KPN Box 12, hij vroeg mij hoe wanneer ik het defecte modem had gekregen, en zei dat het een oud exemplaar was. Deze werkt dus goed!
Wat ik wel vreemd vind bij het nieuwe modem, dat ik nog met de oude netwerk-naam en paswoord van het defecte modem moet gebruiken!?
Gr. Henk
Ik begrijp dat je in de KPN winkel al een nieuw modem hebt opgehaald
Het klopt dat je nieuwe modem weer je oude Wifi netwerknaam (SSID) toont en mee laat verbinden. Dit staat opgeslagen op onze backend, zodat het voor klanten makkelijk wordt gemaakt om een nieuw modem aan te sluiten. Dan hoef je niet weer op alle apparaten de nieuwe Wifi gegevens in te voeren of eerst zelf de Wifi gegevens aan te passen. Als je toch de SSID en wachtwoord wilt aanpassen, kun je dan het makkelijkste doen via de KPN Thuis app.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.