Skip to main content

De modem brand niet meer voeding kapot heb er ff andere voeding op gedaan van mijn broertje maar vraag ff nieuwe aan want mijn broertje wil hem graag weer ik doe dit ff want mijn zuster weet dit niet dus graag nieuwe modem en adapterĀ 

Hallo @Aaltje NanningaĀ 

Het snelste kan je KPN klantenserviceĀ bellen op 0800-0402 (gratis).
I.v.m. de drukte op het forum kan de reactie van een KPN medewerker hier een paar dagen duren.


Het snelste kan je KPN klantenserviceĀ bellen op 0800-0402 (gratis).
I.v.m. de drukte op het forum kan de reactie van een KPN medewerker hier een paar dagen duren.

HoiĀ @Aaltje Nanninga, RBxx heeft gelijk qua beller-is-sneller. Maar, hier is toch ook alvast een medewerkerĀ šŸ™‚

Als je graag via het forum geholpen wilt worden, vul dan jeĀ forumprofielĀ in en reageer hier weer als je dit gedaan hebt. Geef ook even aan welk type Experia Box jullie hebben. Dan kijk ik of we je alleen een nieuwe stroomadapter toesturen, of een geheel nieuw modem.


TjaĀ @Erik_Ā , een juist gekozen topic titel helpt natuurlijk wel om jullie aandacht te trekken. šŸ˜‰
Nu even afwachten waar TS voor kiest.


Het snelste kan je KPN klantenserviceĀ bellen op 0800-0402 (gratis).
I.v.m. de drukte op het forum kan de reactie van een KPN medewerker hier een paar dagen duren.

HoiĀ @Aaltje Nanninga, RBxx heeft gelijk qua beller-is-sneller. Maar, hier is toch ook alvast een medewerkerĀ šŸ™‚

Als je graag via het forum geholpen wilt worden, vul dan jeĀ forumprofielĀ in en reageer hier weer als je dit gedaan hebt. Geef ook even aan welk type Experia Box jullie hebben. Dan kijk ik of we je alleen een nieuwe stroomadapter toesturen, of een geheel nieuw modem.

Ā 

Ga ff bellen denk ik gaat sneller mijn zuster kan dit niet meer en ik woon ergens anders maar omdat zijĀ  dit niet kan doe ik dit ff modem is ongeveer 15 jaar oud