Skip to main content

Ik wil mijn V10 resetten omdat ik er met mijn wachtwoord niet meer in kom. Ik begrijp dat dan alles naar de fabrieksinstellingen gaat. Ik heb een klein zakelijk abonnement met 2 telefoonnummers. Blijft dit na een reset gewoon werken of moet er dan wat op de V10 ingesteld worden.

 

R.Sparenburg

Hallo @Spaar doe de reset dan via het resetgaatje en niet via de webpagina binnen de modem, dan moeten de telefoons weer gewoon kunnen werken.

Na de reset even controleren of er active telefoonnummers in het modem staan en even controleren of je de oproeptoon hoort als je de opneem toets indrukt c.q. ingedrukt houdt.

 

 


Beste Jan,

Ik kan niet resetten via de webpagina van het modem omdat bij inloggen het wachtwoord niet blijkt te werken. Ik ga het in de vakantieperiode proberen via het gaatje of de resetknop en hoop dan dat het weer mogelijk is een nieuw wachtwoord in te stellen en de 2 telefoonnummers blijven werken.

 

vr.gr. Theo


Nadat je het modem hebt gereset via het paperclipgaatje start het modem opnieuw op en zijn alle instellingen gereset. Port forwards, WiFi gegevens en de login van het modem zijn weer zoals ze uit de doos komen. De telefonie zou het gewoon moeten doen, wel kan je in het modem phone port 1 en 2 omwisselen, mocht je dat ooit hebben gedaan kan het zijn dat deze nu weer omgedraaid zijn. Door in te loggen in het modem kan je dit nakijken. 
De telefoonnummers haalt hij automatisch binnen en raak je dus niet kwijt, geen zorgen hierover.