Moet je de SuperWiFi’s 2 ontkoppelen om de Box 12 te laten updaten naar de KPN software?
Moet je de SuperWiFi’s 2 ontkoppelen om de Box 12 te laten updaten naar de KPN software?
Hallo
Loskoppelen van de SuperWifi's 2 heeft geen invloed op wanneer je de nieuwe firmware krijgt.
Voor zowel de Box 12 als de SuperWifi 2 zijn er updates naar de nieuwe KPN firmware, als beiden geupdate zijn dan werken ze ook weer samen.
Je kan hier zien voor welke apparatuur er updates zijn en welke verbeteringen of veranderingen er in de updates zitten: https://community.kpn.com/product-updates
Je kan blijkbaar nu wel weer verzoeken om die update sneller te krijgen, zie dit topic:
Vul dan wel alvast je volledige forumprofiel in als je dat nog niet gedaan hebt.
Hoi
Mijn issue is dat de superwifi 2 alleen zijn update krijgt als box 12 de kpn software heeft.
Ik wel ervaren wat die fantastische verbeteringen allemaal zijn. Zowel technisch als in gebruikersgemak.
Hier in huis is alles state of the art en up to date. Behalve het modem. Dat wacht nog steeds op die grote update. En zonder die update ook geen update voor de superwifi 2.
Toch moet ik hierbij de zaak even afremmen. We doen GEEN verzoeken als alles momenteel goed werkt.
Je zult dus helaas nog even moeten afwachten tot de update automatisch gepusht gaat worden.
Ergo, de superwifi’s hoeven niet ontkoppeld te worden. Dat is wat ik wilde weten. Afwachten wanneer mijn systeem aan de beurt is. Geduld is een schone zaak, maar het moet niet te lang duren. Daar word ik onrustig van.
Ik vraag me af hoe KPN de updates uitrolt. Is het per regio/postcode o.i.d.? Op klantnummer en dus persoonlijk? Gaan V10 en Box 12 tegelijk er uit? Wordt er gekeken naar het ingevulde profiel?
Beste moderators, jullie hebben vast wel een logische verklaring.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.