Skip to main content

Ik heb sinds twee maanden een nieuw modem ontvangen van kpn omdat mijn oude niet meer ondersteund werd.

ik heb nu de experts box v10A.

Installeren was inderdaad zo gebeurd en alles werkt naar behoren, echter moet ik gemiddeld vier keer per week (om de dag) de experiabox herstarten (aan/uit zetten) omdat niets het meer doet. Geen wifi, geen internet, geen tv.

Na herstart doet alles het weer perfect om vervolgens een dag later te moeten ontdekken dat er weer geen wifi en tv is.

Zwaar irritant, zeker omdat ik dit met mijn oude modem nooit had.

Mijn vermoeden is dat modem ergens de mist in gaat?!

Dat is niet zoals het moet. Ik raad je aan om daarvoor de klantenservice 0800-0402 te bellen. 


Hoi @Modem irritatie. Wat vervelend dat dit steeds gebeurd. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Ik ben erg benieuwd of het probleem al is verholpen en wat de oplossing is geweest. Je kan hiervoor ook onze Online Servicetool doorlopen, wellicht verhelpt dit het probleem. 


Nee probleem zeker nog niet opgelost.

online servicetool al talloze keren doorlopen maar daar kun je dit vraagstuk niet kwijt.

Ik ben helaas nog niet in de gelegenheid geweest om de klantenservice te bellen. Verwacht namelijk thuis te moeten zijn om wederom dingen te kunnen doorlopen. Mijn problemen zijn begonnen na  de levering van het nieuwe modem dus mijn vermoeden is dat het modem niet in orde is.

Ga van de week poging ondernemen met telefoontje richting klantenservice


Ik heb helaas geen oplossing maar al wel een tijd het zelfde probleem met de zelfde modem. Ik heb wifi op modem uitgezet en gebruik deco netwerk voor de wifi. Helpdesk gebeld en die vertelde dat deco's of switch achter modem soms voor deze problemen kan zorgen en ik moet zien uit te vinden of probleem ook daar is als een van deze uit staat. Echter al mijn deco's vervangen is geen optie voor mij. 

Erger me gek aan het op nieuw opstarten en tool doorlopen. Soms werkt het weer tijd prima...... 

Ik lees dat ik niet eigen router kan kopen en de v10A in bridge modem kan zetten. Zou dat liever doen dan 6 nieuwe deco's aanschaffen 


Ik lees dat ik niet eigen router kan kopen en de v10A in bridge modem kan zetten. Zou dat liever doen dan 6 nieuwe deco's aanschaffen 

Waarom koop je niet gewoon een eigen modem dan ?
Ik heb een Friz!box gekocht omdat ik gek werd van de reboots, sinds dien nooit meer problemen gehad!


Ik lees dat ik niet eigen router kan kopen en de v10A in bridge modem kan zetten. Zou dat liever doen dan 6 nieuwe deco's aanschaffen 

Waarom koop je niet gewoon een eigen modem dan ?
Ik heb een Friz!box gekocht omdat ik gek werd van de reboots, sinds dien nooit meer problemen gehad!

Dat zou ik best willen doen, maar heb adsl met buitengebied 4g modem. Heb er niet genoeg verstand van maar ben bang dat dat dan niet gaat werken. 


Het scheen overigens wel een issue te zijn die vaker voor kwam kreeg ik de impressie. Vind het wel vreemd dat apparatuur na de modem ervoor kan zorgen dat het modem niet meer werkt. 

Als dat met de nieuwste modem opgelost is zou ik heel graag upgraden.


Reageer