Skip to main content

Hi, 

 

Er zou vandaag een monteur langskomen voor mijn internetaansluiting maar die is niet geweest. Nieuwe afspraak gemaakt maar wil niet nog een week Zinder internet zitten. 
 

Situatie in mijn meterkast is (voor mij althans) wat complex. Zie foto.


Kan iemand me verder helpen met hoe ik dit zelf kan aansluiten met het aansluitpakket dat ik ontvangen heb?


Mvg

 

Hoi @Reinout61, welkom hier. 

Geen internet dus. Dat valt ook wel aan de foto af te zien. Daar moet een monteur komen om het aansluitpunt klaar te maken. Deze staat al gepland begrijp ik. Maar pas over een week? Je kan even bellen met 0800-0402 om te kijken of je de afspraak naar voren kan halen. Want ik kan mij goed voorstellen dat je niet graag nog een week zonder dienst zit. 


18e zou het eerstvolgende moment zijn. Vrij frustrerend wanneer je gisteren email kreeg dat er vandaag iemand langs zou komen.


@Reinout61 Als dat het eerstvolgende moment zou zijn acht ik de kans klein dat ik de afspraak wel naar voren kan halen. 

Wel ben ik benieuwd of ik de reden kan achterhalen waarom de monteur niet is geweest. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje willen geven?