Skip to main content
Beantwoord

Na een reset van mijn Experia Box duurt het ruim een uur voordat ik weer internet heb

• December 16, 2025
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Hallo, als ik mijn experiabox v10 reset duurt het 1,5 tot 2 uur voordat internet weer terug is en lampje groen brand. Dit is niet eenmalig maar altijd bij reset. Iemand enig idee waarom dit zo lang duurt en wat de oplossing is?

dank,

Jacques

Beste antwoord door Jacques70

Hallo Alex, ik resettenhet modem,’omdat internet niet terugkwam. Woensdag is er een monteur geweest en die heeft het met succes opgelost, had wss te maken met de aansluiting. Die is vernieuwd en nu werkt alles weer perfect.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 19, 2025

Hi ​@Jacques70, goed dat je de vraag hier stelt. 

Het hoort inderdaad niet zo lang te duren tot de modem weer online is. 

Ik ben voornamelijk benieuwd hoe vaak jij de modem reset en waarom? De bedoeling is namelijk dat de modem online blijft, het kan dus zijn dat de modem in de war raakt als hij vaak wordt gereset. 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • December 19, 2025

Hallo Alex, ik resettenhet modem,’omdat internet niet terugkwam. Woensdag is er een monteur geweest en die heeft het met succes opgelost, had wss te maken met de aansluiting. Die is vernieuwd en nu werkt alles weer perfect.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • December 19, 2025

Duidelijk, dat verklaart een hoop. Ik vond het al vreemd dat de modem steeds werd gereset hehe. 

Fijn om te lezen dat alles nu is opgelost, dankjewel voor de terugkoppeling hier.Â