Na firmware update V10.C geen gastnetwerk of Extra Wifi mogelijk
Sinds de firmware update van mijn Experiabox naar V10.C enkele weken geleden probeer ik een gastnetwerk of extra wifi 2,4GHz aan te maken. Het aanmaken lukt op zich wel maar verbinden met dit netwerk is niet mogelijk.
Ik krijg “Geen verbinding mogelijk met netwerk <netwerknaam>” afgewisseld met “Onjuist wachtwoord voor <netwerknaam>”.
Het maakt niet uit of ik de op de Experiabox gegenereerde QRcode of handmatig ingevoerde wachtwoord gebruik bij verbinden via mijn iPhone.
Ik heb dit nodig om een apart 2.4GHz netwerk aan te leggen voor domotica.
Enig idee?
Bladzijde 1 / 1
Hoi @NGrims . Kun je vertellen hoe je nu te werk gaat? (Desnoods met screenshot )
Je maakt in de webinterface een een extra netwerk aan, neem ik aan? En daar voer je ook een wachtwoord in toch?
Heb je ook nog een andere type telefoon/tablet in huis om even te testen?
Hoi @Erwin van KPN,
Dank voor je reactie. Ik heb het al kunnen oplossen door een factory reset uit te voeren (paperclip in reset gaatje)! Via de Herstelknop maakte geen verschil.
Ik had via de web interface idd een extra Wifi netwerk aangemaakt. Zie hieronder (QR code voor hier even geblurred).
Ik had met een extra iPhone geprobeerd naar dat Wifi netwerk te verbinden; zowel via de QR code als het wachtwoord over te typen. Helaas melding ‘Onjuist wachtwoord voor H369ABF5002_ExtraWiFi2G’.
Als ik trouwens via het gewone Wifi netwerk ‘H369ABF5002’ probeerde verbinden, dan had ik hetzelfde probleem! Ik gebruik de Experiabox nl. normaliter niet voor Wifi (wel DHCP), daarvoor heb ik aparte bekabelde access points.
Ik heb het zonder succes ook ipv het standaard gegenereerde wachtwoord met een eigen wachtwoord geprobeerd.
Na de reset werkt het dus gelukkig wel weer.
Mooi zo. Fijn dat je nog even een uitvoerige reply geeft. Dan zet ik die als beste antwoord.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.