Skip to main content

Beste na een geslaagde reset van het modem krijg ik keurig het groene vakje te zien van The password to access tehe KPN box 12 was been reset etc.

Tik het juiste password in dat achter op het modem staat krijg ik Wrong login information.

Herhaalde malen reeds geprobeerd en uiteraard minimaal 7 seconden de reset knop stroom er ook al afgehad.

 

 

Weet u zeker dat u het juiste wachtwoord invoert? Geen l met een I verwisselt ofzo? Hoeveel tekens heeft het wachtwoord? 


10000% zeker juiste wachtwoord 10 tekens ook via de QR code het wachtwoord dat uiteraard gelijk is wat onderaan op het modem staat


10000% zeker juiste wachtwoord 10 tekens ook via de QR code het wachtwoord dat uiteraard gelijk is wat onderaan op het modem staat

Heeft u al eens een andere browser geprobeerd? Of incognito modus?


Probleem door KPN inmiddels opgelost dank u


Probleem door KPN inmiddels opgelost dank u

Kunt u ook vertellen hoe KPN dat opgelost heeft?


Hebben op afstand reset uitgevoerd ( had dat zelf ook eens gedaan via de site) wat ze nog meer gedaan hebben weet ik niet 


Hebben op afstand reset uitgevoerd ( had dat zelf ook eens gedaan via de site) wat ze nog meer gedaan hebben weet ik niet 

Hoi @BertSanders en welkom hier op ons forum :)

Fijn om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen en dat je nu weer in kunt loggen op je Experia Box. Ik durf ook niet meteen te zeggen wat er op afstand precies is gedaan! We kunnen op afstand het modem een harde reset geven maar dit had je zelf ook al gedaan begreep ik.