Skip to main content
Antwoord

Na het resetten van mijn modem heb ik na een paar minuten geen wifi meer

• March 5, 2025
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

Na het resetten van mijn modem heb ik na een paar minuten geen wifi meer

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@WilenAnja. Welkom op de community. Dat is vervelend! Welke modem heb je op dit moment en gebeurt dit op één specifiek apparaat of op meerdere apparaten tegelijk? Heb je dit probleem telkens na een reset, of is het eenmalig gebeurd? Je kunt proberen om de modem nogmaals te resetten door de stekker even uit het stopcontact te halen en na 30 seconden weer terug te plaatsen.

Werkt het daarna nog steeds niet? Dan zou een fabrieksreset kunnen helpen. Houd hiervoor de resetknop aan de achterkant van de modem ongeveer 10 seconden ingedrukt met een paperclip of tandenstoker. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 7, 2025

Hoi ​@WilenAnja. Welkom op de community. Dat is vervelend! Welke modem heb je op dit moment en gebeurt dit op één specifiek apparaat of op meerdere apparaten tegelijk? Heb je dit probleem telkens na een reset, of is het eenmalig gebeurd? Je kunt proberen om de modem nogmaals te resetten door de stekker even uit het stopcontact te halen en na 30 seconden weer terug te plaatsen.

Werkt het daarna nog steeds niet? Dan zou een fabrieksreset kunnen helpen. Houd hiervoor de resetknop aan de achterkant van de modem ongeveer 10 seconden ingedrukt met een paperclip of tandenstoker. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er voor nu vanuit dat de reset het probleem heeft opgelost. Mocht dat niet zo zijn, laat het dan gerust weten. Je kunt natuurlijk ook altijd contact opnemen met onze klantenservice voor verdere hulp.