Skip to main content
Antwoord

Na het updaten van verschillende modems, steeds problemen met internet

• June 11, 2025
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Het probleem, kort gezegd, is dat het internet wordt onderbroken na de update en de klantenservice elke keer dat ze geen andere oplossing hebben dan de router te veranderen, dan krijgt de router na een maand een update, dus het probleem keert terug Ik heb 4 routers veranderd met verschillende versies, zoals experia box 10 en KPN Box 12 Heeft iemand van jullie hetzelfde probleem als ik en is het opgelost om me alsjeblieft te helpen?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Rabie90. Welkom op de KPN Community! Wat lastig dat er telkens internetproblemen lijken te ontstaan nadat je modem is geüpdatet. Daar wil je op den duur wel een keer een oplossing voor kan ik mij voorstellen. 

Het heeft in ieder geval geen zin om telkens het modem te vervangen, want deze wordt na verloop van tijd toch weer overgezet op de nieuwste KPN Software. Ook met deze software zou je gewoon een stabiele verbinding moeten kunnen hebben. Misschien kun je nog wat vertellen over hoe je merkt dat je verbinding instabiel wordt. Merk je dat de Wifi niet meer goed werkt en heb je ook bekabeld aangesloten apparatuur wat begint te sputteren? Heb je ook eigen netwerkapparatuur aangesloten staan zoals routers of switches? Als je iets meer vertelt over waar je precies tegenaan loopt en wat je hebt staan qua apparatuur, dan kunnen we met je meedenken naar een oplossing. 

Wil snel hulp bij je probleem, neem dan contact op met onze telefonische helpdesk. Zij kunnen dan je verbinding uitmeten en samen met jou direct op zoek gaan naar een oplossing. Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. 

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 13, 2025

Hoi ​@Rabie90. Welkom op de KPN Community! Wat lastig dat er telkens internetproblemen lijken te ontstaan nadat je modem is geüpdatet. Daar wil je op den duur wel een keer een oplossing voor kan ik mij voorstellen. 

Het heeft in ieder geval geen zin om telkens het modem te vervangen, want deze wordt na verloop van tijd toch weer overgezet op de nieuwste KPN Software. Ook met deze software zou je gewoon een stabiele verbinding moeten kunnen hebben. Misschien kun je nog wat vertellen over hoe je merkt dat je verbinding instabiel wordt. Merk je dat de Wifi niet meer goed werkt en heb je ook bekabeld aangesloten apparatuur wat begint te sputteren? Heb je ook eigen netwerkapparatuur aangesloten staan zoals routers of switches? Als je iets meer vertelt over waar je precies tegenaan loopt en wat je hebt staan qua apparatuur, dan kunnen we met je meedenken naar een oplossing. 

Wil snel hulp bij je probleem, neem dan contact op met onze telefonische helpdesk. Zij kunnen dan je verbinding uitmeten en samen met jou direct op zoek gaan naar een oplossing. Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 18, 2025

Hallo, bedankt voor het antwoord Ik heb geen omleidingspunten of speciale verbindingen, alleen de router die ik heb het Wi-Fi-netwerk werkt altijd goed zonder onderbreking De onderbreking vindt alleen plaats op internet en het lampje van de services licht op, maar de afgelopen twee of drie dagen is de internetstoring begonnen zonder de routerlampjes te veranderen alsof alles goed werkt, maar zonder een lampje Onderbreking in Wi-Fi en internet Maar er is geen internet en ik moet de router opnieuw opstarten

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Omdat je aangeeft dat je in eerste instantie zag dat het Services lampje van kleur veranderde, begin ik toch te vermoeden dat het aan je verbinding ligt. Je kunt dan het beste contact zoeken met onze helpdesk, zodat zij je lijn kunnen doormeten. 

Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt.Â