Skip to main content

Hallo,

 

Afgelopen week heeft er een upgrade can "iets" plaatsgevonden van mijn KPN 12 modem (firmware?). Op zich werkte daarna alles prima. Nu probeer ik weer "gewoon" in the loggen met mijn wachtwoord, maar dat werkt niet meer. Notabene: ik weet 100% zeker dat het ingevulde wachtwoord goed is want ik gebruik dit op meer devices en laptops (ja, ik weet het: niet veilig)

Als ik dit op mijn Linux PC doe of mijn Chromebook krijg ik dat het wachtwoord niet correct is.

Als ik dit op één van mijn beide windows laptops doe krijg ik "Communication error with the gateway".

Ondertussen heb ik het modem al 2x of 3x gereboot (want je weet maar nooit).

Aangezien ik heel wat firewall rules in mijn modem heb staan en ip-reserveringen van diverse IOT devices, wil ik liever geen reset doen.

Heeft iemand een oplossing?

Is het password niet teruggegaan naar wat er op de achterzijde van de v12 staat. Gebeurt soms bij een software update.

Anders eens verbinding maken via https://192.168.2.254 via een incognito in de browser zodat er geen cookies problemen zijn.


Dank voor je reactie.

Ja, ik had ook all het modemrouter wachtwoord wat achterop staat geprobeerd.

 

Maar inderdaad: in een incognito/inprivate venster werkt het gewoon.

Nu, na mijn browsercache geleegd te hebben, werkt het ook weer op mijn linux laptop en chromebook.